maanantai 5. lokakuuta 2009

Yeah, I kick ass.

Itseriittoinen otsikko on JUURI sitä miltä se kuulostaa. Mä nimittäin ylitin itseni tossa to-pe. Tein valehtelematta elämäni parhaan lyhyestä tummasta vaaleaksi pitkäksi -muutoksen. Kuvasin matkan varrelta teille käsittämättömän hienoja videoita JOTKA MUN KAMERA DELETOI WTF?!




Kun neiti X saapui mun käsittelyyn ensimmäisen kerran, oli tukka about tällainen.




Siitä tehtiin tällainen puolipitkä ja mustanruskea, mutta kaikkeen kyllästyy! Neiti X innostui kovasti pari kk sitten uudesta tukkaideasta ja viimeiset pari viikkoa se on ollut lähes yhtä malttamaton, kuin minä ennen omaa vaalennusoperaatiotani.

Tää on se hetki, kun mua ihan oikeasti harmittaa videoiden katoaminen. Mulla oli nimittäin kuvaa Neiti X:n päässä eläneestä rotasta. You heard me. Joskus pidennykset "vähän" takkuuntuu tyvestä ja nää oli lähes yhtä pahat kuin ne takut joita avasin tänään 2h.. HETKINEN!!! Neiti X on selkeästi käynyt deletoimassa kaikki raskauttavat videot.. No voin ehkä antaa anteeksi jos mun äänitestit kaivetaan esiin erään asian tiimoilta VINK VINK VAAN ;)

Aanywaaays. Me heitettiin neidin päähän vähän vaalennusta ja mustanruskeasta tuli kaunis oranssinvaalea! Siihen päälle kiva combo: 9/16 + 8/81 + 8/71 + 1,9% ja raitoja magma 89+.




Tuloksena oli jotain näinkin ihanaa.




Siitä sitten päivän lepo tukalle ja perjantaina pidennykset päähän! Ennen tätä videota nauroin 5min putkeen koska kaikki oli vaan niin hauskaa... :D Joo ja mulla oli aika hc univelat edelleen :D Ai niin ja video loppuu kesken, Neiti X näytti pillastuneelta piirroshevoselta :D

Loppu hyvin kaikki hyvin. Nyt neiti saa nauttia elämästä vaaleaverikkönä.

Tukasta EI ole napattu senttiäkään pituutta, mutta se on kerrostettu kunnolla. Stillikuvissa se on siis aikamoisesti tasapaksumman näköinen kuin luonnossa :)











Ja livekuvaa. Öö.. eikun siis videokuvaa! Ja koska meno ja fiilikset oli niin korkealla, neiti X veti parit bilemuuvit ja testasi samalla tukan baarikelposuuden. Tanssilattialla saa pari neliötä omaa tilaa, kun moshaa kunnolla!








p.s. vähän reaaliaikaisempaa menoa voi seurata tätä nykyä myös täällä! Kaikista akuuteimmat kysymykset voivat myös saada ripeämmän vastauksen :)

30 kommenttia:

VÄSYTTÄÄ kirjoitti...

sä oot niin sulonen ku postaat aina keskellä vitun yötä :---------------------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonyymi kirjoitti...

Tuo tukka on UPEA :O

Onko noiden videoiden tarkotus olla äänettömiä? Mulla ei nimittäin kuulu mitään :D

Anonyymi kirjoitti...

Eipä mitään sittenkään, youtube vammaili, nyt toimii äänetkin!

t. tuo äsköinen anonyymi :D

jutta kirjoitti...

oot kyllä taitava!

Anonyymi kirjoitti...

Mmmmmä toivon että sä oot mennyt nukkumaan HETI postauksen jälkeen.

...En muistanut että meno oli meillä noin hysteeristä...ja tuskin on parantunut yhtään jos et nuku lapsirakas. <3

U rock, pillastuneella mulkosilmäheballa on magee tukka ja sä oot ihana.

JA tosiharmi et ne videot on deletoitunut, koska muistaakseni koko Neiti X juttu kaatu kasaan ku määkäsin NEITI X:n nimen täysiä.

Pusluv.

<3:L

Anonyymi kirjoitti...

Ja mä olen edelleen maailman onnellisin mun uudesta tukasta!!!!! Sä olet niiiiiin ihana!!...En ole käyny dellaamassa niitä hysterisiä videoita.. :)

t: pillastunut piirroshevonen

Anonyymi kirjoitti...

Vitsi oot kyl niin taikuri! Mäkin haluan sun käsittelyyn!! :D

Anonyymi kirjoitti...

Jos oot käynyt kampaajalinjan omniassa, niin mites nää sun meikkaus/maskeerausskillsit? Itse oppinut?? :O

ANIS kirjoitti...

Ihanat hiukset!mitä tukkaa käytät pidennyksiin? Kuinka monta sinettiä?

Mirre kirjoitti...

Tota, mitä maksais jos laittaisit mulle luonnonkiharaan tukkaan kunnon hulmutukan! Mä olen niiin kade noista.

Unknown kirjoitti...

Tosi ihana tukka! Mun tekis mieli varata sulle aikaa et saisit laittaa munkin tukan!

Anonyymi kirjoitti...

ihanan värinen tukka!
mun tukka on ollu viimeset 5 vuotta tummanpunanen niin ei kyllä taida olla mitään mahiksia et tollasen enää sais :<
tää punanen ei lähe enää varmaa millään.
vai mitäs mieltä olet? onnistuisko ja millä hinnalla?

Siru kirjoitti...

Tosi hienon näköinen lopputulos!

juliet xxx

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!
Olis pari kysymystä, mut ensinnäkin, upea lopputulos! Kuinka pitkät pitää vähintään olla omat hiukset että sais siistit pidennykset? Paljonko suunnilleen velottaisit vieraalta ihmiseltä esimerkiksi tollasista neiti x hiuksista? (eli värjäys+työ+noi pidennysmateriaalit) Pystyisitkö antamaan jonkun arvion? ihan hatusta vaan :) Kiitos ja anteeksi anonyymiyteni :D

Terveisin nimim. haluan pitkät hiukset!

Anonyymi kirjoitti...

paljon tulis hintaa jos tollanen väri make overi tehtäs ihan snadisti yli olkapään pitusille hiuksille jotka on nyt mahongin ruskeet?

Anonyymi kirjoitti...

Eiiii facebookkia :( Kohta sinne pitää liittyä ihan sen takia että pääsee lukemaan sun juttuja paremmin :--D nyyh.

Anonyymi kirjoitti...

uiuiuiuii, mulla on melkein samanlainen tukka paitsi että on vaan klipsipidennyksellä..:D

TAIKURI OLET!

Meme kirjoitti...

joo sun vuorokausrytmi on kyllä vähän kyseenalainen MUTTA sehän on vaa hyvä meille lukijoille että sulta tulee näitä toinen toistaan liikkiksempiä postauksia vaikka joudutkin ottamaan postauksen tekemiseen ajan yöunistasi! Sitten kun sulle tulee burnout meidän takia niin lupaan lähettää sulle paljon suklaata ja poneja!
Ja hienot hiukset teit muuten!

AINII ja lähetä neiti Abreulle ja sen crewille terveisiä että toi musavideo on törkeen hyvä! Biisi ei oo ihan mun makuun niin kuin ei oo Abreun biisit yleensäkkään mutta kyllä sit ihan mielellään kuuntelee jos saa samalla katsoa tota videota! Tosi hauskalla tavalla laitettu noita making of pätkiä tonne sekaan, jotenkin tekee koko videosta paljon aidomman ja jotenkin henkilökohtasemman. Eli Abreulle terveisiä että on nyt munkin mielestä ansainnut ne emmansa kun tollasia videoita tekee! =))

Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo uus avatar <3 love it.

muutenki oot ihana.

-S- kirjoitti...

Saara, millon otat mut käsittelyyn? Oon laittanu sulle s-postia, muttet oo vastannu.

noona kirjoitti...

upea tukka! oot ihan huippu saara, ihan oikeassa ammatissa olet =)

Anonyymi kirjoitti...

Itellä on aikalailla saman väriset hiukset kuin neiti äksällä ja haluisin värjätä hiukseni tummanvaalean tuhkaksi (toivottavasti tajuat jotain tosta mun väri termistä :DD ) joten pitääkö mun tehä värinpoisto vai mitenskö teen? Oon köyhä opiskelija eikä oo rahaa kampaajalle niin ajattelin ite värjätä jos vaan uskallan :D

Anonyymi kirjoitti...

aika kauheet hiukset sillä oli ennen,.

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa työtä (:
Mutta ihmettelen suuresti miten nää ihmiset täällä kuvittelee repivänsä sua suuntaan ja toiseen ?
varsinki jos ne samalla voivottelee kuinka paljon sulla on duunia, ja silti järkkää kokoajan lisää. Tossa oli varmaan tosi suuri työ, mut upeeta tuli, täytyy sanoo (:

caterys kirjoitti...

Heissan!

Minkä värin laitoi tohon tyveen jos laitoit latvaan tommosen taitto-soseen? Tuli meinaan ihan mielettömän hyvänvärinen!! :) Pistin reseptin korvan taa ja meinaan koittaa heti seuraavalle värinpoistoasiakkaalle! :D

t.kampaaja-erika

Anonyymi kirjoitti...

ihan mahtava tukka! voi että kun pääsis vielä joku päivä sun käsittelyyn! et sattuis kuopion suuntaan liikehtimään lähiaikoina? ;)

Anonyymi kirjoitti...

heipsun sulle! voiskos saada neuvoa lisäketukkaa koskien --> mulla on tällä hetkellä sinettipidennykset, tulevaisuutta silmällä pitäen haluisin tietää millanen tukka on hyvää (siis merkki, nimeltään/pakettinsa nimeltään). mun äiti nimittäin on jenkeissä ja tässä suunnittelen ostoslistaa hänelle sinne :D uudet pidennykset vois olla kova ja edullinen sana (maybe!) kiitos!

ps. mahtava tukka ja upee blogi.

Anonyymi kirjoitti...

vastaaa

Anonyymi kirjoitti...

montako sinettiä laitoit tuohon tukkaan?=)

Linda kirjoitti...

VAU oot kyl tosi taitava! Missä sä toimit kampaajana? ja ps. voisitko postata sun nykysistä hiuksista kuvan, haluaisin nähä kunnolla sun otsahiukset ku ne näyttää olevan kivan malliset :) pps. Ihana blogi josta saa paljon tietoo!