perjantai 22. toukokuuta 2009

Saara 2.0





Nyt se on vihdoin täällä. Kaikkien kovalla innolla odottama Saara 2.0. Vanhassa mallissa huonoa oli mm. ainainen kaljuefektin välttäminen värin korjailulla, paikallaan junnaava design sekä lievä goottimaisuus. Ei hätää! Olemme käyttäneet viimeisen 5 päivän ajan uusimpia tekniikoitamme, tuodaksemme käyttöönne jotain raikasta ja uutta!

Tässä mallissa kaikki on toisin!

Älkää muuten kokeilko tätä kotona. Kaikki seuraavan kuvasarjan tapahtumat on toteutettu kahden ammattitaitoisen kampaajan valvonnassa (niin ja niiden toimesta) ammattilaisväreillä.

En ota vastuuta kenenkään kotivaalennuksista :P.



Mun mielestä kuva kertoo usein enemmän kuin tuhat sanaa... Right?




Koko prosessi aloitettiin levittämällä päähän Simin ammoniakiton vaalennusjauhe 4% hapetteen kanssa sekoitettuna. Kyseessä on siis aito ja alkuperäinen värinpoisto. Tappaa tukan ihan varmasti :).




Noin 5min levityksen jälkeen.




Noin 2omin levityksen jälkeen. Tyvi vaalenee nopeimmin, sillä siellä on poikkeuksetta omaa luonnonsävyä. Latvaan taas saa monesti pistää uuden purun, sillä värikerrostumat ovat paljon suurempia.




Ei ole hyvä tämä.. Vaalennus ilman taittosävyä.




Tää ei todellakaan ollut naurun paikka. Nähkää mun silmistä kuvastuva pakokauhu ja viikkoja muhinut pelko. Taittovärinä toimi wella color touch 9/16 + 7/89 + 10/81 + 4% ja simin raitaväri.

Oranssihan siitä silti tuli, eli istuin vielä samana iltana 2h 8/81 suoraväri päässäni muhimassa. Joo, ja vaalensin nuo huolestuneet kulmat hieman luonnollisemmiksi.

Välivaihe oli tämä:




Joo, oranssi ja jotenkin mattainen edelleen. Salaman kanssa latva kirkkaan oranssi...


Maanantaipäivänä päässä muhi:

8/81 + 10/81 + 7/89 + /8 + /18 + 1,9% .. Ei mitään vaikutusta.


Tiistaina olin edelleen itkun partaalla ja istuin musavideokuvausten jälkeen 3h päässäni:

relights /86 + 1,9% .. Lopputuloksena uskomatonta mutta totta, hieman hiekkaisempi sävy!!!!!


Keskiviikkona tukka sai levätä rauhassa.


Ja torstaina kaikki loksahti paikoilleen<3 Sävy on hunajaisen vaalea, muttei kuitenkaan liian lämmin. Pidennysten 4 eri sävyä toimivat yhteen kuin unelma ja minä olen hiusonneni kukkuloilla!





Tässä on varmaan toi sävy oikeimmillaan. Jännää, että sisävalot vihertää ja luonnovalo lämmittää tätä sävyä luvattoman paljon.

Seuraavat kuvat sitten hohkaavat hyvin paljon riemuidiootteutta, sekä hyvin suurta tyytyväisyyttä :D. Ette tiedä, miten ihanaa on, kun 5 päivän ahdistuksen, stressin ja käsittämättömästi reagoivien hiusten jälkeen voi katsoa peiliin ja hymyillä!



Riemuidiootti tukka auki.




Teinipose tukka kiinni.








Ja tietty nää taidekuvat. Näillä mä haen ens vuonna TAIKiin.


Nyt saa kuulkaa heittää mitä tahansa kommenttia, ihan mistä tahansa! Vaikka tukasta tai mummon sukista. Mä oon henk. koht. in lööv ja tätä ei hevillä hetkauteta!


P.S. Venatkaapa vaan kun pääsen vauhtiin tän kanssa. Mun hiukset tulee olemaan niiin hienosti laitettu koko kesän! Cosmopolitan -kiharat, feikki-keesi, letit ja saparot, teitä innolla odotan<3


P.P.S. Saan mun YO -mekon sunnuntaina. Näin tänään kuvia lähes valmiista työstä ja rakastuin jo siihenkin!


P.P.P.S. Tää on ehdottomasti tulevien päivien soundtrack!

176 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihanaa mie saan olla eka kommentoija tähän! Löysin tän blogin vasta äsken enkä oo kerenny selata kaikkea läpi, mutta ihana ku tämmönen on olemassa. En ole aiemmin kommentoinu mutta nyt oli pakko! :) Näytät ihanalta, kevyt ja raikas, upeaa! Olen kateellinen :<

Iso kiitos sinulle että jaksat piristää tällä blogilla - ja onnittelut lakin johdosta!

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihana tukka! Hyvinhän se sitten sieltä lopulta vaaleni:)
Hei sellainen kysymys että millä tekniikalla sulla on nuo pidennykset kiinni?
Mulla oli parisen vuotta sitten sellasilla micro ring-sineteillä pidennys, 60cm, ja tuntui että sen jälkeen ei ollu omia hiuksia enää ollenkaan. Mulla on ollu kuitenkin aina pitkät ja paksut, lapaluiden alle ylettyvät hiukset ja sillä pidenneyksellä sai mielettömän tuuheus-efektin vielä lisäksi. Jäin vähän haikailemaan niiden pidennysten perään ja mietinkin että mikähän olisi omille kutreille se paras vaihtoehto :)

Anonyymi kirjoitti...

tummat hiukset oli paljon tylsemmät, oot paljon elävämmän näkönen näillä, ihanat!!<3

Anonyymi kirjoitti...

Noi hiukset tekee susta jotenkin "villin" näkösen, hyvässä mielessä siis. Tosi paljon paremmat! =)

Sandra kirjoitti...

woop woop, ihan mieletön megatukka !! kaunis olet saapra <3

Annie kirjoitti...

mahhhtavaaa!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Voihan kissanviikset! UPEA pää! Vähän kyllä sydänsyrjällään täällä pelkäsin että mitä tuosta hommasta tulee, mutta tuo on kyllä järettömän ihana!!
Pitääkö jo alkaa tilaileen itsekkin aikaa kampaajalle, sait aikaan melkoisen 'uusikesätukkatänneheti!'-villityksen?! ;}

t. r

Hanna kirjoitti...

Noi hiukset on ihan jumalaisen väriset...! Juuri sen väriset kuin omastakin pehkostani haluaisin. Ihan uskomatonta että noinkin "helposti" tuli noin hyvän väriset. Mulla erittäin kirkas punainen oli se mistä lähdettiin, ja monen monta kuukautta on prosessia takana, mutta vieläkään ei ole kuin jokunen sentti tyvestä tyydyttävää sävyä :( Tuo punainen ei sitten vaan ilmeisesti mun päästä irtoa! Noh, tän tukan pituuden kanssa väri on hyvä koko päässä sitten varmaan viiden vuoden päästä! :D Sitä odotellessa siis... huoh.

Anonyymi kirjoitti...

iha jees :) näytät ihan marikolta nyt :D

jella kirjoitti...

Jaa jos on ihan lupa kommentoida.. :D On pitkän aikaa jo tehnyt mieli nakata vaikka sähköpostia, olen niin korvia myöten rakastunut tyyliisi, että on herännyt sanottavaa. Paljon. Sinällään omituista, en yleensä harrasta tuntemattomien ahdistelua. Paljoa.

Heräs blondikuume. Pitäs tosin ehkä eka kasvattaa permis pois, ettei nyt ihan kaikki hiukset putoais. Haaveilen sun ostamisesta päiväksi: kierrettäis meikkikaupat (ois niiQu oma opas mukana) ja laitettas hiukset kuntoon. Voisit järjestää taas jonkun skaban, voittona "päivä Saaran kanssa" :DD Ei mut tosissaan, vastailetko kampaajakyselyihin vaan maililla? (:

Eniveis, kiitos blogista! Oot mun uus lemppari, mut voisin ehkä eritellä syitä siihen sitten, kun kello ei oo puol seittemän aamulla neljän tunnin yöunien jälkeen.

Anonyymi kirjoitti...

jessuskristus että oot nätti tokassa kuvassa.

N kirjoitti...

Tukasta tuli upea! Minäkin jännäsin täällä, että millainen lopputulos tulisi olemaan ja hienohan se on. :) Oot kyllä sellainen tukkaidoli.

Bella kirjoitti...

oi oon tosi onnellinen sun puolesta!

ite kävin ton saman operaation läpi vuosi sitten, mutta parin kuukauden keltapäisyyden jälkeen luovutin ja värjäsin tummat takas..

olispa mullakin tuttuja kampaajia :(

mut noi hiukset on upeat <3

Unknown kirjoitti...

äääh me wants! oon vähän reilun vuoden salaa himoinnu vaaleaa kesätukkaa, mutta tällä lärvillä pelottaa että kohtasedillä ei ole enää mitään häpyä "kiltti-tyttö-ota-karkki-ja-tule-meidän-autoon" -kommenttien kanssa. naivimpaa pärstää saa hakemalla hakea, argh.

mutta siis näytät aivan upealta!

Unknown kirjoitti...

vitsit, tuli kyllä aivan ihanat hiukset! miinuspuolena vaan nyt heräs mullekkin hirveä hinku saada tollainen pitkä ihana kesätukka <3 :D

tttuula kirjoitti...

vähän noist sun hiuksista tuli nätit!

mulle kans tommoset, kitooos. :DD

sugarfrosted kirjoitti...

No onhan ne ihanat, musta on kumminkin aina niin.. musta.
Ehheh mä vaan muistan oman kauhuvaiheen kun mustaa ruvettiin poistamaan tukasta et sais oman tummanruskean takaisin (ekaa kertaa 14 vuoteen!), se oli oksennusoranssi kyl oikeasti varmaan kuukauden, mikään taittoväri ei pysyny :P Ihmeen hyvin sulla näytti pysyvän omatkin karvat päässä.

Sukka-Anonyymi kirjoitti...

Mun mummo kutoo tosi kivoja villasukkia! Mä en ymmärrä miten se osaa kutoa kaikkia niitä lettejä ym., kun multa ei henkilökohtasesti suju edes perusneule saatikaan sitten kantapään tekeminen. Ilmeisestikään sukkien kutomistaito ei siis ole periytyvä, sinänsä harmi. :( Mutta oon nyt varmaan kymmenenä jouluna peräkkäin saanut mummolta lahjaksi villasukat, ja kaikki ne on tallessa (okei paitsi yhden sukan toinen pari, mun koira söi sen...). Kaikista parasta niissä on se että ne kaikki on vaaleanpunaisia, eli samasta langasta kudottuja! Mä en ymmärrä miten samaa lankaa samassa sävyssä voi löytyä kymmenen vuoden ajan, koska noihin sukkiin ei olisi yksi lankakerä riittänyt.

Niin ja onhan mulla toinenkin mummo, tai oikeastaan se on mun äidin mummo eli mun isoisoäiti, jolta mä olen joskus kanssa saanut lahjaksi sukkia. Tosin se ei enää pysty kutomaan, vaikka se onkin ällistyttävän pirteä 92-vuotiaaksi.

Ainiin ja vielä yksi juttu! Koska tän kommentin piti oikeestaan koskea sukkia joita mun mummo käyttää, ei niitä joita se kutoo, niin kerrotaanpa vielä mun kolmannesta mummosta. Me myytiin joskus ala-asteella sukkia sukulaisille ja vanhempien työkavereille jotta me saataisiin rahaa luokkaretkeen. Mun mummo sitten osti kasan niitä sukkia, ja ne on sillä vieläkin käytössä vaikka siitä on vuosia aikaa! Ilmeisesti ne sukat oli aika hyvälaatusia. Itse en kyllä osaa siitä laadusta sanoa yhtään mitään, sillä mä menin tyhmänä hankkimaan mustia sukkia, ja arvaa vaan sainko mä niitä ikinä pyykistä takaisin itselleni kun talossa asuu veli jolla on saman kokoinen jalka... Sen takia mä käytänkin nykyään vaan valkosia sukkia, mikä on välillä vähän rasittavaa jos on mustat kengät. :/

jonna. kirjoitti...

Täydet plussapisteet tukalle, ihana!

Unknown kirjoitti...

toi tukka sopii sulle täydellisesti

Anonyymi kirjoitti...

voi ei..mä niin tykkäsin, et sulle sopi ne tummat hiukset paremmin (ihan jo niiden söpöjen lapsuuskuvien perusteellakin).
jotkut vaalennokset latvoihin megan Fox tyyliin ois riittäny paremmin ku hyvin.
Toi vaalee-look on niin tavis...joka toisella tytöllä on :/. mutta kiva et onnistu ja pidät...onhan toi ihan hieno tukka silti!

Anonyymi kirjoitti...

Upeat hiukset!:>

Puppe kirjoitti...

Tää on kyllä paljon kivempi kun se tumma. Piristää :) Itekin haaveilen vaaleemmasta tukasta mut yritän ny kasvattaa puolipitkistä pitkäks ja mahd. hyväkuntosiks joten vaalennus (tai mikään muukaan radikaali värjäys) ei tuu kuuloonkaan. On kyllä makee :)

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄÄÄÄW, mäki haluun tollasen tukan!

Linda kirjoitti...

upeat hiukset tuli lopulta : )

Anonyymi kirjoitti...

Joo hei vaan.

Tajutatko kuinka paljon toi vaalee tukka sua nuorentaa??? TAJUATKO!!?? SAARA sä näytät 5-vuotiaalta!! Mieti niitä pedofiileja jotka sua kattelee!!! SIIS HERRANJUMALA TÄTÄ NUORUUDEN KIIMAA!!!

Ystäväsi Juulia himoitsee pieniä lapsia. Ole varovainen.


-MAARIA AHLSTRÖM A.K.A vin diesel

Lraa kirjoitti...

UPEAT UPEAT UPEAT! täällä ilmoittautuu yksi kateellinen..... :) tosi ihanat hiukset!

Anonyymi kirjoitti...

AIVAN IHANAT HIUKSET :) Ihanaa vaihtelua sun tummaan, sopii tämäkin kivasti :)

Kirsikkatomaatti kirjoitti...

Susta tuli ihan eri ihminen vaalennuksen myötä :D Vaikka vaalea tukka nuorentaakin niin entäs sitten, eihän kaikki halua näyttää ikälopuilta.. ;)

Mirre kirjoitti...

Oiii, ihanat tuli. Ei varmaan ollu mikään kovin halpa prosessi :D Mäki haluan! Tosin, mä haluisin tumman pitkän pocahontas kuontalon :( nyyh, teeksä mulle

eMi kirjoitti...

Sä olisit varmaan kaljunakin yhtä upee <3

miija kirjoitti...

I <3 it!! oot ihanan bjuutiful! :)

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana tukka! :)))

Juu aar söyyy pjuutiful, madaaam <3

Ihanaa alkavaa viikonloppua sulle! :)

Jenni kirjoitti...

Noista tuli aivan ihanat!!! I told you so. ;) Haha!

Anonyymi kirjoitti...

Heei!

Löysin sun blogin jokunen aika sitten ja luin kaikki merkinnät kertaheitolla. Sinulla on aina niin hyväntuulisia postauksia, joten on ilo lukea.

Aivan ihastuttavan värinen uusi tukka! Tuli mieleen noista kampauksista, että voisitko tehdä postauksen lettikampauksista? Erityisesti sellaisista ihan yksinkertaisista (esim. erilaiset ranskanletit), joilla voi piristää päivää. Itseäni kiinnostaisi eniten, miten tehdään ranskanletti etuhiuksiin niin, että letti "lepää" otsalla (jos ymmärsit, mitä tarkoitan).

-Amamba

Anonyymi kirjoitti...

Kylläpä tuli hyvät ensimmäisten katastrofikuvien jälkeen! Ja myös prosessipostaus oli mielenkiintoinen :)

TiinaR kirjoitti...

Aivan upeat hiukset :)

Anonyymi kirjoitti...

Ammattilaisen näkökulmasta oli kyllä todella hyvin onnistunut vaalennusprokkis! Itse laittaisin vielä tyveen jotain 7-tummuutta niin vaaleat kutrit saisi enemmän syvyyttä ja luonnollisuutta (...ja tyvikasvun voi oikeesti unohtaa)
Mut joo, näyttää tosi hyvältä! Mitä pidennystukkaa / menetelmää käytät?

Anna kirjoitti...

Aivan mielettömän hienot noista tuli! Arvaa vaan tuliko aivan törkee hinku noihin pidennyksiin nyt? Ja heiiii, sun silmät näyttää ihan uskomattomalta ton vaaleen tukan kanssa!<3

sarakissa kirjoitti...

Ensin kun kuulin sun vaalentavan hiuksiasi, olin ihan varma että se muutos tulee olemaan huonompaan päin (uskomatonta luottamusa..), mutta sehän onkin todella hyvä! Väri oikeasti sopii sulle, ja on kaunis muutenkin :D Eli oikeassa olit tämän kanssa!

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos ja tervetuloa lukemaan ^_^. Kateus pois ja kampaajan penkkiin, jos siltä tuntuu! :D


Anonyymi: Keratiinisineteillä ovat nämä. Micro ringeistä en tiedä juuri mitään O_O. Itse pidän eniten sineteistä, mutta niillä saa parhaan lopputuloksen vain pitkään tukkaan. Liian lyhyessä raja näkyy aina.


Anonyymi: Sitähän mä koitin kertoa ^_^


Anonyymi: Tiedätkö, mulla on ihan samanlainen olo! :D


Sandra: Överitukka jopa! :D


Annie: ^____________^


R: Jos on iso operaatio, niin varoita kampaajaa :DD


haney: Hmm... Mitä kaikkea sinne on tehty? Kyllä sen hc-taittamisella pitäisi lähteä!


Anonyymi: Hehe, vierekkäin olllaan kyllä aika erinäköiset :D


jella: Joo, ei tänne ennen oo saanutkaan kommentoida MITÄÄN!! Bannia tullut heti naamaan.

Vastailen mieluiten maililla juu! :)

4h yöunet ei muuten tee koskaan hyvää. Hyi!


Anonyymi: Voi jessus!


N: Oon kyllä nyt oman itsenikin tukkaidoli :D Outoa :D


Bella: Tää ammatti kyllä helpottaa (mietinkö nyt tarkkaan.. oliko tää helppoa? :DD) omaa elämää aika paljon!


Heidi: Hei mä saan niiin usein kuulla, että mulla on tosi söpöt ja kiltit kasvot :P


kerttu: Olisi ehkä pitänyt varoittaa ;)


tttuula: Oot varmaan ihan ainoa ;)


sugarfrosted: Sulle on varmaan täräytetty vähän liian tujulla aineella se. MIeluummin mieto hapete ja pitkä aika!


Sukka-Anonyymi: Multa onnistuu koko sukka! Mutta ihan perusmallilla :((. Kyllä se treenillä menee, ja ylpeyden määrä on siinäkin aika vakio!

Mulla oli muuten tiistaina keltaiset sukat jotka näkyi rumasti kengistä... Se on ahdistavaa!


jonna.: Plop plop plop!


Nita-Karoliina: Kiitos! :)


Anonyymi Tavis? :D Just oon katsellut kadulla, kun kenelläkään ei ole tän sävyisiä hiuksia koskaan :)


Sofia D: Kiitos! :)


Weoph: Kasvatusiloa!


Anonyymi: Kampaajalle kampaajalle!


Kiraz-: Hoho, toi lopulta oli mahtava! :D


Maaria: NAUROIN USKOMATTOMAN KOVAA :DDDDDD


Lraa: Kiitos!! :))


Anonyymi: Nyt kyllä menee hetki ennen uutta tummennusta =D


Kirsikkatomaatti: Niinpä! :D


Mirette: No ei kyllä. Pelkkiin väreihin meni sellainen 150e....


eMi: En muuten olis! Ruman muotoinen pää :DD


miija: Kiiiitos!


Anonyymi: Kiitos ja sinne myös! :)


Jenni: you so did! Uh-huh you go girlfriend!


Amamba: Kelasin tehdä yhden lettipostauksen kyllä, ja tuonkin letin voin sinne laittaa, kunhan otsis on tarpeeksi pitkä :D

maria kirjoitti...

yhdyn annaan, että sun silmät näyttää tosi kauniilta ton tukan kans. ja muutenki näytät niin paljon luonnollisemmalta ja ihanalta! hyvä tuli, onnea :)

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Jep :D Sanoinhan, että odottakaa lopputulosta ;)


TiinaR: Kiitos! :)


Anonyymi: tyvessä itseasiassa on seiskaa! Tää on vaan niin selkeä kasi, että sitä eroa ei juurikaan huomaa. Mä lähden pelleilemään sen kanssa vasta sitten kun oma tyvi pyskee päästä läpi :)

Simply naturalin tukkaa ja sineteillä!


Anna: Vähän vielä ruskee iho niin mun silmät on koko maailman sinisimmät! Eikä tullut YHTÄÄN himo, right? ;)


sarakissa: Allekirjoittaneen luottamus prosessiin oli yhtä vahva kuin sullakin =DD

Anonyymi kirjoitti...

Sulle kyllä sopii sekä tummat että vaaleat. wau mitkä hiukset noista tuli!! :)

Iines kirjoitti...

siis IHANA tukka!! <3

Anonyymi kirjoitti...

upeat hiukset! joskus toivon, että minäkin voisin vaihdella brunetesta blondiksi vaihtelun vuoksi, mutta en halua rasittaa hiuksiani, kun olen niitä muutenkin hyvin vähän koskaan värjäillyt, tosin enpä niihin ole kovin usein kyllästynytkään, eli luomulla mennään :> Kiva, että joltain rohkeutta löytyy :)

bikbok kirjoitti...

wau, onpa ihanat hiukset! :) mäki haluun ton väriset! mulla on oikeesti punertavat hiukset joita vihaan yli kaiken, värjäilen niitä kotiväreillä mutta jostain syystä väri ei taho tarttua aina kunnolla mun hiuksiin :/ kampaajalle en viitti mennä ku on pitkät hiukset ja se maksaa liikaa.

vitsit kun tuntisit sut koulusta paremmin saisit operoida mun hiusten värin sopivaks sinne yo-juhliin! :D

Styledrop kirjoitti...

Oi, sustahan tuli oikea beachbeibe! Siis ihanat hiukset, jotka toimivat rusketuksen kanssa hienosti. Ja nuo pidennykset toimivat aivan mahtavasti. Nyt harmittaa nämä omat tynkähiukset:D

emmi kirjoitti...

ei muuta kun: <3 !!

emmi kirjoitti...

ja miten muuten kulmia saa vaalennettua?:D

Mikaela kirjoitti...

niin täydelliset noi hiukset! vois itekki uskaltautuu blondaamaan :P

Anonyymi kirjoitti...

TÄYDELLINEN saara :) rakastuin noihin, ihanat ja niin kesäset hiukset ihhih ;>

Sara

sane kirjoitti...

ÄÄÄ ihan älyttömän ihana tuli, suorastaan täydellinen!
miekin tahon tuommoset ihanaiset !! :D

Muutuit kyllä muutenkin hirmu aurinkoisen näköiseksi :o :D

Anonyymi kirjoitti...

heiii!
sellasta kyselisin että miten tuo sun ihana otsatukkas on leikattu? oon haaveillu just tuollasesta mut kampaajalle on niin vaikea selittää millaisen tahtoo, sieltä tulee kuitenkin aina jotain ihan muuta!
p.s. aivan mahtava tucca! blondit sopii sulle niiiiiin hyvin. :>

Heidi kirjoitti...

Mä NIIIIIN tiedän minkä tuskan takana toi mustasta vaaleaksi on!
Oon iteki opiskellu kampaajaksi ja ookoo tein väärin, mutta aloin kotiväreillä vaalentaa mun tukkaa.
Silloin tein aluks vaan raitoja,raitoja,raitoja.
LOppupeleissä noin 1kk päästä mulla oli ihan vaalea tukka ja melko hyvässä kunnossakin vielä :)

Tykkään sun uudesta hiustyylistä.

Itsekin mielelläni kesäksi vaalentaisin, mutta en viitsisi ostaa taas uusia clip on-pidennyksiä.

Elisa kirjoitti...

juu, no nyt ainakin selväks tuli se että mäkin tahdon vaaleamman tukan, just toi kalju juttu on niin kauhea. :---(
kuinka paljon sun tukka loppujen lopuks "kärsi"? katkeiliko kuinka paljon?

Anonyymi kirjoitti...

minusta näytät nyt paljon nuoremmalta tuolla tukalla. tumma sopi paljon paremmin!!

Anonyymi kirjoitti...

ite en oo KOSKAAN värjänny hiuksiani(!!), mutta nyt kyllä tekis todellakin mieli päästä eroon tästä maantienharmaan iki-ihanasta sävystä!:D ja noi hiukset sopii sulle ku nenä päähän!:)

Anonyymi kirjoitti...

näytät hannah montanalta:D en nyt sit tiiä onks se hyvä vai huono juttu

Jenna kirjoitti...

Aluksi mietin, että eihän sulle blondi sovi ja naureskelin vähän tälle sun päätökselle, mutta aivan upeahan siitä tuli! Näyttää tosi pirteältä ja kevyeltä, olet ihan syystäkin ylpeä :---p Onnea lakin johdostä vielä :----)

jewna kirjoitti...

ois kiva jos voisit tehdä postauksen pidennykistäsi, kun ammattilainen olet =)

R kirjoitti...

Noist hiuksist tuli kieltämättä UPEET! Mä tykkään, über-makeet :)))

Anonyymi kirjoitti...

ihan mahtavat noi hiukset! Vaikka ittelläni on ihan oma väri (yhtä lähes pois kasvanutta mustaa länttiä lukuunottamatta), niin täytyy sanoa et on ihan uskomatonta miten kotivärjäyksellä oot saanu noin hyvän sävyiset hiukset, itse kun oon ollu vierestä todistamassa vastaavanlaista kamppailua kavereilla ja tulokset on jäänyt lähemmäs noita sun ensimmäisiä kuvia... onneks olkoon, mahtavalta näyttää!!
xxx, tiltumaria
http://tiltumaria.blogspot.com/

satc kirjoitti...

Oioioi, ihana tukka! Iski jo pieni kateus noita pitkiä kutreja kohtaan, kun mulla tällänen polkkatukka on, mutta eipä mulle pitkät hiukset sopisikaan. =)

Anonyymi kirjoitti...

Okei. Ihana, oot mielettömän kaunis tossa riemuidiootti tukka auki kuvassa, ei voi muuta kun ihailla! :)

Anonyymi kirjoitti...

sä oot ihana :)

Anonyymi kirjoitti...

Tooosi nätti tukka, sävy sopii sulle loistavasti ja pidennykset toimii. Kyllähän me kaikki tiedettiin että tästä hyvä tulee! :D

Anonyymi kirjoitti...

VOI KATEUS. sun tukka on suorastaan fantastinen, näytät again tosinätiltä ÄÄ ! arvaa vaan, tuliko mulle pakottava tarve vaalennukseen :---D oon vuosikaudet haaveillut tommosista toffeevaalee-hiuksista, mutta aina vaan mulla on nämä tummat kutrit.. mahdankohan koskaan uskaltaa ryhtyä tohon operaatioon

emmi / NO FASHION VICTIMS kirjoitti...

Fuucking hell oot erinäkönen :o anygays, ihana malli ja värikin ihan täydellinen, määki haluun :<

nadjastrange kirjoitti...

toi tukka on ihana ja sopii sulle täydellisesti <3

Anonyymi kirjoitti...

Vautsivau! Kyllä huomaa, et on ollu ammattilaiset asialla. Ja sun silmienväri korostuu supernätisti tolla vaaleella tukalla. Ja toi on jotenki must paljon enemmän sua toi vaalee, jotenki persoonallisempi, ku ei oo nii tasavärinen :)

Poff kirjoitti...

Ihanan väriset hiukset, sopii sulle tosi hyvin! :)

jenna kirjoitti...

IHANA IHANA IHANA

simba kirjoitti...

APUA! Mä niin kauhistelin sitä välivaihetta, että eieiei Saara, mitä sä nyt teet?!?! Ja nyt, huhh, oot gorgeous!

Anonyymi kirjoitti...

hei! Aivan mahtavat hiukset! just tollaset persoonalliset, mitkä sulla pitääki olla! ja niin kesäiset + raikkaat ("oot heränny henkiin") myös korostaa sun silmiä niin ihanasti! kaikki plussat sulle ja sun hiuksille<3

Tea ♥ kirjoitti...

hei, aivan ihanat noi hiukset vaaleina=))
toki sulle tummatkin sopi, mut vaihtelu virkistää!

Anonyymi kirjoitti...

Oi ku ihanan väriset! Saisimpa mäkin näistä mun tummista hiuksista ton väriset..

Irene kirjoitti...

WOW mikä tukka! mun blogissa on sulle haaste!

Anonyymi kirjoitti...

WAAU!

Ajattelin aluksi, että ei toimisi niin hyvin... Oot kyllä puhjennut kukkaan! <3

:)

Hanna kirjoitti...

Hillitön määrä kommentteja!! :D Joo, näihin mun hiuksiin ei oo oikeestaan tehty mitään muuta kuin raitoja. Ilman taittoa. Ongelmani on se, että oon "itseopiskellu" jonkun verran hiusasioita, plus että sisko on parturikampaaja (ja asuu ihan liian kaukana että vois tehdä mun hiuksille jotain :( ) joten tiedän ehkä jonkin verran, ja oon tiedostanu sen että taittovärit auttais asiaa, mut tuntuu etten vaan löydä sellaista kampaajaa joka ajattelis samoin! Mutta en tiedä kuitenkaan niin paljoa että voisin luetella ihan tarkkaan kampaajalle, että mitä ainetta haluan päähäni laitettavan ja kuinka paljon :D Oon muutenkin muutaman vuoden aikana kiertäny ihan järjettömän määrän kampaajia läpi, ja yhden karmaisevan kokemuksen jälkeen jopa lakkasin käymästä kampaajalla melkein vuodeksi!! Kukaan vaan ei tunnu ymmärtävän mua ja mun hiuksia... Oonkohan mä vaan liian nirso :p Eli ainoot taittelut mitä näihin on tehty, on ne mitä oon itse kotona tehnyt Crestolin suoravärihoitsikoilla,, ja nehän ei tietenkään ota kuin niihin muutamaan oikeesti vaaleaan surortuvaan jotka tohon päälle on vuosien aikana saatu. Eli mulla on kuparinvärinen tukka hyvin tuhkaisilla vaaleilla raidoilla :D JEs.

Terhi kirjoitti...

Ihana, ihana, ihana, kauneudesta täytyy joskus vähän kärsiä ;)

Anonyymi kirjoitti...

VOI LUOJA SÄ OLET KAUNIS. Järkytyin kun näin ne ensimmäiset kuvat vaaleatukkasesta saarasta mut voi kiesus oikeesti voiko paremman näköistä typyä olla olemassa. Sopivat jos mahdollista vielä paremmin kuin pocahontas.

Anonyymi kirjoitti...

ihana tukka<3! tuo väri sopii sulle ihan törkeen hyvin:)

-tuuli

Sanna kirjoitti...

voi kuinka kauniit hiukset! ihana kesätukka ^_^ oon kade noista hiuksista :D!!!

sofia kirjoitti...

on kiva kyllä!!!

Asta kirjoitti...

Meikä on ainaki vaalentanu tukkaa mustasta vaaleaksi ihan yksin ja ilman minkäänlaista koulutusta, ja hyvä on tullut parin purkin jälkeen. :D

Kummasti sulle sopii tuokin tukka. :)

sanni kirjoitti...

UPEA x100000000

voisin hehkuttaa uutta tukkaasi vaikka kilometrin pituisella tekstillä mutta sormeni väsyisivät liikaa, joten tämäkin varmaan riittää kertomaan että tosta tuli vielä sata kertaa hienompi kuin ikinä uskoin <:

Anonyymi kirjoitti...

aivan upeeeeeet:)

Anna kirjoitti...

Aivan täydelliset hiukset kyllä! Onneksi olkoon vain hurjasti :)

Piitu kirjoitti...

Upee lopputulos! :)

Anonyymi kirjoitti...

OH FUDGE!!!

Tosi ihanasti sopii sulle nuo uudet hiukset!!!

-Minka

inloovsaarantuggaan<3<3 kirjoitti...

sä oot mahtava. upee tukka. harkitsen hankkivani kymmenen ammattia, yksi niistä kampaaja<3

you, my hairhero and the inspiration

Henna kirjoitti...

Ihana ihana ihana :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi ku iiiihanat hiukset tuli :D Itellä onnistuu hyvin ihan kaupankin väreillä vaalentaminen, mutta vaalennankin aina vain pari astetta kun omat hiukseni ovat jo valmiiksi vaaleanruskeat (lue maantienväriset)(:

Anonyymi kirjoitti...

voi saara teetkö mun hiukset jos tulen sinne?? :DD

Anonyymi kirjoitti...

näytät pikkusen marikolta nyt :D tumma siis sopi paremmin. mut ihan basic kiva tukka sinänsä.

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana tukka! Sopii todella hyvin:)

Anonyymi kirjoitti...

Toooooosi ihanat hiukset tuli!! :))
ihana väri ja malli ja pidennykset, kaikki kohdallaan. Oot tosi nätti ja ihana!<3 ja blogisi on myös HYVÄ :D

-mansikka-

Anonyymi kirjoitti...

Ei herranjestas toi riemuidiootti tukka auki kuva on ihana! olin hieman epäileväinen ku näin ne sun välivaihe kuvat, mut ihan täydelisethän noist tuli( ei oo reiluu ku sul on niin kaunis naama ja nyt viel noin ihanat hiuksetki...). Oot paljon vanhemman näkönen noil vaaleilla! Ehdottoman ihanat. :)

Anonyymi kirjoitti...

Noihan on aivan täydelliset. Eikä. Oon kade! Oot käsittämättömän söpö :D Ihana tuo "riemuidiootti tukka auki"-kuva!

tyytyväinen mustatukkainen kirjoitti...

Kun sanoit tuossa että tällästä ei tosiaan kannata tehdä kaupanväreillä, niin onko se niin että ne kampaamotuotteet on vaan vahvempia (että väri lähtee helpommin) vai että kampaamon väreillä hiukset jää parempaan kuntoon? vai kenties kumpaakin?

Mrs. M kirjoitti...

No niin!! Tällaista olikin odotettavissa sulta, tosi hienoa jälkeä! Mi lavs! =)

eli kirjoitti...

No siis toihan on ihan TÄYDELLINEN! ja sopii sulle kuin nenä päähän. oot ihana. :)

Anonyymi kirjoitti...

HULLUN hyvä <3

Anonyymi kirjoitti...

oi niiiiiiiin ihanat!<3 ihan supersöpöt ja pitkät. oon niin rakastunu :D noilla voi tehä ihan mitä vaan haha lol

EL kirjoitti...

Woow! miten oikeen pystyit tohon, siis noihan on upeet! Kätevää et skippasit kokonaan se normaalisti ihmisillä ainakin kuukauden kestävän oranssikauden kun vaalentavat tummat blondeiksi. Millaseen kuntoon sun kutrit nyt siis jäi, onko ku kuivaa olkea vai ihan hyvässä kunnossa? =)

Kati kirjoitti...

Aivan taydellisen ihana vari, sopii sulle kun nyrkki otsaan! :) tuo musta sun silmien varia myos paremmin esille. tai sit se on vaan kuvat jotka huijaa, haha :) ja nayttaa niin tajuttoman nateilta noin suorana, voi etta maki tahon :<

Anonyymi kirjoitti...

Kysyin jo tuolla aiemmassa postauksessa suoristusraudasta muttet vastannut joten kysyn uudestaan: Onko http://www.masterprix.fr/images/_balafon_lrg/BABYLISS-Lisseur-Wet-N-Dry-2170E_14363.jpg
tollane rauta sopiva tuohon kiharrushommaan? Itelläni on tuommonen ja oon yrittäny saada tehtyä niitä kiharoita, mut ei ne onnistu! En tajua mitä teen väärin.

Nina kirjoitti...

Siis äääääääääk miten ihanat hiukset! :) Mäkin haluun, mutta veikkaan ettei operaatiosta tulis oikein mitään kun mulla on ollu viimeiset 4-5 vuotta tummanruskeat tai mustat hiukset :D

laurencaughtmyeye kirjoitti...

Saan vilunväristyksiä kun vaan ajattelenkin omia blondauksiani :D Olen aina siis ollut blondi, kunnes pari kuukautta sitten siirryin vaalean-/keskiruskeaan, enkä vaalennuksella enää tule ikinä tukkaani pilaamaan <3
MUTTA olen iloinen puolestasi että tykkäät, se on ihanin tunne kun on haaveillut unelmatukasta ja vaikeuksien kautta sellaisen sitten omistaa :D Joten lykkyä pyttyyn ja onnea ylioppilaalle!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva nähdä susta kuva ilman idioottimaista virnettä kasvoilla :D oot niin paljon nätimpi ilman niitä ilmeitä edelleenkin. loisto blogi, aika paljon vaan hehkutat sitä miten tämä EI OLE muotiblogi :D cmon kyllä me se tiedetään.

Anonyymi kirjoitti...

saako kysyä, valmistut nyt ylioppilaaksi mutta oot jo kampaaja ja kaikkea? saisko selvityksen urastas ja koulutuksestas? :D

Anonyymi kirjoitti...

MITÄ, HUIJAUSTA! Oon kuvitellu, että sulla olis ruskeet silmät :D
Oikeesti kyllä pakko sanoa taas, että GOOD JOB. Sopii sulle hianosti!
Uudesta Saarasta tulee mieleen kesä, ananas ja kookos, kivvaa kivvaa :)

Amelia

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat! Itse vaalensin viimekeväänä tukkani melkein mustasta tuollaiseksi saman väriseksi. Kuukausi sitten palasin takaisin bruneteksi (tai no jaa, ihan tosi vaalea ruskea) ja nyt tääkin on taas tosi kiva vaihteeksi! Kyllä aina välillä radikaali muutos tekee hyvää :)

Anonyymi kirjoitti...

hei onko sun hampaat luonnostaan noin valkoiset, oletko värjännyt (tai poistanut värjäymiä oikeastaan) jollain käsittelyllä vai huijaako kuva? =)

maree kirjoitti...

Ihana tukka!
Tuo sun otsis on JUST sellanen, mitä oon itelleni miettiny..kampaaja ois ens viikolla, ainut ongelma on, että miten selitän että haluan tuollasen otsiksen? Onko teidän "ammattisanastossa" joku nimitys kyseiselle otsikselle vai sieppaanko tuon sun kuvan ja näytän sen kampaajalleni?

Anna kirjoitti...

Saara! Noista tuli ihan supernätit! <3

Emmi kirjoitti...

Moiiii Saara,

osaisitko kertoa, että onko niissä kaupan vaaleissa väreissä mitään hyvää vaihtoehtoa, jos haluaa tehdä kotivärjäyksen?
Ja onko hyvä, jos antaa sen värin vaikuttaa ohjeaikaa kauemmin?

Olisin nääääiiiiin kiitollinen jos jaksat neuvoa!

Pus<3 ihanat hiukset muuten

annyu_ kirjoitti...

mun on pakko kohta lopettaa tää sun blogin lukeminen ku oon niin kade :D aivan mahtavat hiukset tuli.
ite värjäsin just eilen tummemmaks ja heti alko vaaleampi väri himottaan :)

Ansku kirjoitti...

SAARA!! Susta tuli nyt niin kateuttaherättävän seksikäs, että tollanen pitäis kieltää!
Voin kuvitella, kuinka kesäkuumalla miesten päät kääntyy kun sä ja sun hulmuavat kutrit kuljette ohi... oijoijoi!

J-ess kirjoitti...

ÄÄÄÄ apua ihanat! Itse en ikinä onnistu saamaan järkevää vaaleaa hiussävyä, joten olen jo monta vuotta tyytynyt kohtalooni ja vaan värjännyt tummanruskeiksi. Sinun onnistumisesi toi taas hieman valoa tunnelin päähän, mutta en silti usko, että itse siinä koskaan onnistuisin... parantumaton pessimisti D:

Anonyymi kirjoitti...

Aivan tajuttoman ihanat nuo hiukset ! Miten noi sun omat ei kuitenkaan näytä huonokuntosilta vaikka aika reilusti nyt kokenu käsittelyjä? :o

hennaja kirjoitti...

wou. pakko sanoo että eka pelkäsin paljon sun ihanan tukan puolesta, enkä voinut käsittää miten tälläseen ratkasuun päädyit. mut tostahan tulikin aivan mahtavan upee!! kade oon :3

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Aivan ihana tukka, näytät todella upealta! Monta sinettiä upposi tohon? Entä miten leikkasit ton "mallin" onks sitä kerrostettu vai vaan tasoteltu latvasta? Tosi nätti on!!

Anonyymi kirjoitti...

Saara Saara! kerro millä aineella vaalensit kulmasi?

Joy kirjoitti...

Huh, onpas sinulla kommentteja läpi käytävänä! Otan minäkin osaa kehaisemalla että kylläpäs tosiaan näytät supersöpöläi8seltä uudessa hiuksistossasi, todella nätti!!!

Sulla on muutenkin kiva ote tähän blogin kirjoittamiseen, ei liian totinen ja mukavasti informartiivinen :)

Anonyymi kirjoitti...

Noniin, lopullinen tulos toi edelliseen lisää 5 vuotta ikää, eli näytät nyt ihan ikäiseltäsi. Hyvä niin. :)

Camilla kirjoitti...

Upea tuo tukka! Näytät aivan eri henkilöltä tuolla tukalla, mutta sopii kuin valettu. =)

Olisin sinun tilassasi ollut ihan paniikissa, koska pelkästään nyt ajatus hiusten blondaamisesta värjäyksen jälkeen, tuo pelon tukan tippumisesta/katkeamisesta.
Alla kun on ennestään vaalennettua, johon päälle tungettiin tummaa, joka tietenkin jämähti kiinni, eikä lähde kuin vaalentamalla..

Mari kirjoitti...

Aivan sairrrrraan makee! Mä aloin jopa kelaan uskaltaisinko ite vaihtaa aina niin tumman tukkani vaaleempaan kesäks...mitähän tollanen lysti olis kampaajalla maksanu? Itelläni on kyllä vaan puolipitkät hiukset.

Tanja kirjoitti...

härrekyyd tätä kommenttimäärää!:D sun pitää siis värjätä omaa kuontaloa vaan useemmin niin saat fanit innostumaan!:D hehe ei vaan hieno tukka tuli taas ja kiva on myös tämä sinun blogis!

Anonyymi kirjoitti...

NIIN UPEAT. mää haluan kans! oon lopen uupunu mun keskiruskeisiin hiuksiin, mutta mun hiuksista on mahotonta saaha vaaleita koska mun hiukset on NIIN PUNAISET.. luonnonvärikin taittaa punaiseen että kaikesta tulee punaista, vaikka värjään jollain vitun keskiruskealla niin silti kirkkaan punainen lopputulos! turha edes haaveilla tuommosesta ihanasta hiekansävystä.. ITKEN VERTA :(

vadelma kirjoitti...

Kivat hiukset noista tuli! :)

Anonyymi kirjoitti...

pakko kysyä mitä huulikiiltoa käytät? :)

tepii kirjoitti...

Voi miten kauniit hiukset! Sopii sulle tosi hyvin. :) Onneksi uskalsit lähteä vaalentamaan :)

Anonyymi kirjoitti...

HAHAHHAHAHHA yritikö kompensoida tota et näytät nuorelta meikkaamalla iha vitusti?? looool

kullanmuru kirjoitti...

Itseasiassa lopputulos on tosi kiva. Näytit yhdessä kuvassa hieman ashlee simpsonilta, mutta ehkä se oli vain se kuva :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei anteeks nyt euroopan riemuidiootit mut mitä VITUN väliä sillä on jos joku näyttää NUORELTA?? Te ette voi olla tosissanne. Menkää luolaan ja hankkikaa naamari.

Dieselin Vin.

Anonyymi kirjoitti...

oh, rakastuin noihin! <3

Anonyymi kirjoitti...

hassu otsis, muuten ihan kivat olis vaa kiva nähdä päivänvalossa otettuja kuvia :)

Tuulia kirjoitti...

Uusi tukkasi on upea. Kaikki on aina sanonu ettei mulle saa vaaleeta tukkaa ikinä kun oon niin tumma, mutta jokupäivä olen rohkea ja pakotan mun kampaajakamun tuhoamaan mun hiukset :)Kiitos inspiraatiosta ja mahtavasta blogista :)

Idda kirjoitti...

U.P.E.A!! Ihan järjettömän värinen tukka ja pidennykset sopii mielettömän hyvin. Kyllä kelpaa säteillä lakkiaispäivänä, onnea!!

sewa kirjoitti...

aivan mieletön tukka!! kokonaisuudessa jotenki ihan täydellinen. voi vaan kuvitella miten ne suoristusrautakiharat tulee näyttämään kauniilta tossa :) ja näytät ihan lumoavan kauniilta!

lotta-ni kirjoitti...

9/16 + 7/89 + 10/81 + 4% ja simin raitaväri. noil taitoil tuli oranssi? miten voi? :O

mul on tässä oman tukan vaalennusprosessi menossa ja nyt rupes pelottaa. :DD

Rhia kirjoitti...

Varmaan melkolailla turhaa kun lähes kaikki kommentit on samanlaisia, mutta tulinpahan minäkin sanomaan että hiukset näyttää kyllä tosi hyvälle nyt =) Ihan tässä itsekin alkaa haikailla blondin tukan perään kun on jo kymmenen vuotta tullut kuljettua tummanruskeassa ja mustassa ... ehkä ei vielä kuitenkaan =)

salla kirjoitti...

uuh mama! hot mama! aivan ihanat on uudet suortuvasi <3 molempi parempi, mut aijjajaijai oot upea vaaleena <3

Jessica kirjoitti...

Ihanat hiukset! luvluvluv.

Anonyymi kirjoitti...

tossa "riemuidiootti hiukset auki" -kuvassa näytät ihan ashley simpsonilta :)

Anonyymi kirjoitti...

Oot samalla NIIN söpö ja kaunis ja nätti noilla blondeilla hiuksilla että kuolen! Näytät jotenkin vielä pirteämmältä ja kaikkea. Ehkä itekkin uskallan blondata!!!

Christina kirjoitti...

Tosta sun tukasta tuli kyllä lopulta tosi kauniin sävyinen. :)

s♥fiaa! kirjoitti...

IHANAT IHANAT IHANAT !

Anonyymi kirjoitti...

Aaahh aivan ihanat hiukset!
Mielettömän makeet. Kiitos kun valotit prosessia meillekin. Mahtavaa!
T. vakkarilukijasi (^________^)

Anonyymi kirjoitti...

Noi on hienot, mut sulle sopi paremmin tummat.

Johannna kirjoitti...

Miiitkä on cosmopolitan -kiharat? Kerrokerrokerro, alkoi kiinnostamaan nin julmetusti ;))

plampa kirjoitti...

tuo tukka on aivan IHANA !!! mäkin rakastuin tohon apuaa ! mua on tässä jo jonkun aikaa kuumottanu hiusten vaalentaminen ja tää postaus vaan lisää kuumotusta ! ehkä se on vaan vaalennettava :DD

Satu kirjoitti...

Ai saamari Saara. Nyt tuli kateusvihreys tälle muijalle. Mä haluan kans, mutta en uskalla.
Leikkasin ite puoli vuotta sitten tukasta puolet vittuhun, kun ikuisen oravanpyörän (tummasta vaaleeksi vaaleesta tummaks ja sitä rataa) kuluttamina hiukset oli superhuonona. Nyt on pitkä tukka kasvanut takas enkä millään haluis taas niitä hamppulatvoja bäk...

Ja onnea uudelle ylioppineelle!

Satu

anskusiili kirjoitti...

Ei hemmetti mikä muutos! Onnittelen rohkeudesta ja riskinotosta, kyllä kannatti. : )

h kirjoitti...

haudihau, näytät muuten ihan ashley simpsonilta! ja sopii mainiosti ;D

efface kirjoitti...

voi, että ! aivan unelma hiukset ! nyt en itsekään enää epäröi hetkeäkään parturin varaamisessa. Nyt on kyllä vaaleammat hiukset saatava.

Anonyymi kirjoitti...

Hienolt näyttää :)

Anonyymi kirjoitti...

heips! :) ensiksi, rakastan blogiasi. eksyin tänne lauran blogin kautta. (oon kyllä jo pidemmän aikaa stalkannut galtsukuviasi, mm. maskeeraustöitä, ihania ovat.) sun blogistas on saanu mielettömästi inspistä esim meikkien osalta. kiitos siitä :) kommentoin nyt ekaa kertaa kun tajusin et täällä voi ilman accounttiakin kommentoida.. :D nojoo, toi sun tukka on ihan mielettömän upea, vaikka tykkäsinki ihan sikana sun intiaanityttö tyylistä <3 olet ihana. toivottavasti luen sun blogias viel 20vuoden päästä :D

EMMI kirjoitti...

APUA, siis sait noin ihanat hiukset tummista.... voi kunpa itekki sais, mutta eipä oo varaa maksaa maltaita ammattilaisten hoivissa ja yksin en rupea säätämään kyllä mitään värinpoistojuttujen ym. kanssa. 8(
t. ikuisesti nykyään tummahiuksinen ex "blondi"

Paula kirjoitti...

Aivan ihanat hiukset :) Olis kiva nähdä niistä lisää kuvia!

ainono kirjoitti...

Voi hitto ku näyttää upealta :o.

Oon miettinyt tässä samaa mun mustien hiusten kanssa mut en uskalla luottaa kampaajaani.

vilam kirjoitti...

AIVAN IHANAT HIUKSEt! itken täällä kateudesta ja ravaan kohta perse viidentenä jalkana sinne täältä että saan samanlaisen tukan
:(( yhyy. näteimmilläsi olet tyttå

Anonyymi kirjoitti...

heippa! onko tuo sinun lakki parturikampaajanlakki vai lukio+parturi-kampaajanlakki? :O ps.ihanathiukset!

Anonyymi kirjoitti...

Mikä prosessi! Itse en ikinä uskaltais... Mutta aivan mahtavan ihana lopputulos! Vähän sellainen Kate Hudson:) Ihana!

jjehna kirjoitti...

herranjumala, mikä täydellinen tukka! tulii hirmusia mielitekoja, haluan marssia nyt heti kampaajalle ja saada samanlaisen! no. kun luki tuon prosessin, niin hieman jarrutin.. mutta kuitenkin, on kyllä onnistunut lopputulos!

Anonyymi kirjoitti...

Oi että, tukkas on älyttömän makee! Ihmettelen vain että kuinka siitä noin vaalea saatiin? Mutta ammattitaidollahan saa mitä vain! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Mitenkä pitkät ovat nuo sinun pidennykset? Ne on siis aivan ihanat ja haluan itellenikin sellaiset! :D

MouMou kirjoitti...

IHANAT!:D<3 Oma värinpoistoni jääköön viimeiseksi, tästä lähtien vaalenen raidoilla, JOS vaalenen.:)

Anonyymi kirjoitti...

mitä värejä tossa sun pidennystukassa on? toi vaalein nii mikä seon? sopii tosi hyvin.

Viittisitkö kertoa miten noi sinettipidennykset saapi pois vahingoittamatta omaa tukkaa?
aion laittaa ne taas, mutta en haluais käydä kampaajalla poistattamassa sitten kun se maksaa ja tuntuu että ne vois yhtä hyvin ottaa itekkin pois.
Tarvinko muuta kun ne pihdit ja sitä ainetta?

Anonyymi kirjoitti...

Hei, komea muodonmuutos :))
Onko nuo sinettipidennykset kuinka pitkät? Ja miten paljon niitä hiustenpidennykseen kului?
Tuntuuko hiustenpidennys ikävältä päänahassa/painaako noinkin pitkät hiukset paljon verrattuna siihen että olisi vain omat hiukset päässä?
Olen kauan haaveillut pitkistä hiuksista mutta oma tukka on niin surkean ohut pitkäksi kasvaessaan että koko homma on tuntunut täysin turhalta. Pidennykset olisi kivat!

Kiitos jo valmiiksi vastauksista :)

Anonyymi kirjoitti...

heijj.. minkäkokoset sun venytykset korvissa on? :D kiitos!

Anonyymi kirjoitti...

Hei olisin TOOOODEEELLA innokas näkemään milla reseptillä teet hopeanvaaleat hiukset. (Vappu Pimiä) tyylinen. Sellanen tosi hopeinen kylmä vaalea. Harvat kampaajat on saanu sellasta tehtyä. Miten sinä tekisit? Ja mitä värejä käyttäisit? Haluaisin mielelläni nähdä myös värit, hapetteet, määrät, ennen- ja jälkeenkuvat jne.

JÄÄN INNOLLA ODOTTAMAAN! Olet todella taitava tyttö!

Oona kirjoitti...

Jos lähtee vaalentamaan tumman/suklaan ruskeasta tukasta, onko lopputulos huomattavasti parempi kuin mustasta ? itse kävin joskus saman prosessin, mustasta blondiin mutta pitkäksi ja turhaksi prsosessiksi se jäi.

Anonyymi kirjoitti...

Saara 2.0

Minkä pituset pidennykset sulla on tässä kuvassa? =)

http://2.bp.blogspot.com/_l74HLDPJpUo/ShXQnecpPQI/AAAAAAAACZ8/lhUc1jla32o/s400/riemuifiootti.jpg