maanantai 19. lokakuuta 2009

Right now..

MOI!!

Mä karkasin viime keskiviikkona Turkuun mun lempparikuvaajan luokse työlomalle. Kuvattiin isohko mainoskampanja, jonka tekin sitten näätte kaikkialla ensi vuoden puolella :)

Oli ihan mahtavat pari päivää ja takaisin PK-seudulle palattuani leikin vähän jutuilla jos toisilla ja lopputulos oli arvatenkin HUONO! Siitä viis, joskus on hyvä olla takki auki, muutenkin kuin itsensäpaljastelumielessä. Kai. Time will tell!

Oon joka tapauksessa viime aikoina tutustunut isoon kasaan uusia ja ihania juttuja. JA NYT TEKIN SAATTE KUULLA NIISTÄ! Musta tuntuu, että testaan joka viikko jotain uutta ja kivaa, mistä voisin kertoa, mutten ikinä muista.. Olisko se kuitenkin ehkä kivaa? Pitäiskö mun ehkä vähän tsempata tän jutun kanssa? Pitäiskö mun kertoa mun tuoterakkauksista? Kuulostanko tyypiltä joka puhuu koiralle? Mitä? Missä? Missä on missä? ETSI!!

Laitan hintatiedot niistä, mitkä muistan :D


Tukkajutut





More to loven tytsyt on puffanneet tätä ihan sikana ja sieltä suunnalta sain omankin purkkini testiin. IHAN MAHTAVA TÖHNÄ!!

Mun silkkisensileä ja piikkisuora tukka saa ihanasti rakennetta ja tuuheutta. Kaikki kohtalonsisaret iskekää kiinni.




Mulla on ollut aiemmin käytössä obh nordican volumaster, mutta tää Simin tiny volumizer (25-30e) voittaa sen 3 pienen syyn vuoksi. 1) pinkkiä, do i need to say more? 2) levyt ovat paljon kapeammat, joten rauta käy lyhyillekin hiuksille 3) suomalaista kannattaa aina tukea :)

Ainoa miinus siitä, että rauta kuumenee ikävästi :(. Mutta vanhassa raudassa oli ihan sama ongelma.


Meikkisetit




TÄÄ ON MAHTAVA!!!! Bed Headin meikkipuolen todella hienojakoinen kuultopuuteri. Käy poskipäille, kulmaluille ja silmien sisäkulmiin. Uusi kestosuosikki ja allekirjoittaneen päivämeikin osanen.




Vanha rakkaus, joka syttyi uudelleen: Diorin addict high shine kiiltopunat (n. 30e). Mun mielestä jokaisella naisella pitäisi olla nämä sävyissä: 222, kaunis nude, 554, todella raikas pinkki, 754, upea kylmä ja kirkas punainen.




Smashboxin O-Gloss muuttuu huulilla yksilöllisen pinkiksi, omalla kohdallani kivaksi vadelmaiseksi. Victorias Secretin väritön kiilto tuoksuu ja maistuu piparmintulta. Puoli purkkia meni herkutteluun, tämä on VAIN omassa käytössä ;)




Kaikki taitavatkin jo tietää, miten siisti juttu tämä MUFEn High Definition Foundation (n. 50e) mun mielestä on. Kerta kiellon päälle, LOVE IT TOO!


Iholle





Kulttisuosikki jonka sain vihdoinkin omaan pakkiin. Nopeuttaa pienten haavojen parantumista ja kosteuttaa kaikkea huulista kyynärpäihin. Tuoksu on ainutlaatuinen ;) (n. 30e)




Yhden stepin putsari. Vaihdoin clarinsin vastaavan tähän Lancômen vastaavaan kätevän pumppuosan ansiosta. Poistaa hellävaraisesti kaiken paitsi vedenkestävät ripsarit.

Tää on mulla ihan korvaamaton kuvauksissa ja tiukkojen päivien päätteeksi salilla.


Kynnet





Mua epäilytti aluksi sekä näiden lakkojen merkki että värit, varsinkin tuo kirkas punainen. Tylsä kuvauspäivä ja rumat kynsilakat saivat mut testaamaan molempia.




Ja tähän mä rakastuin. Kaksi kerrosta ja kynnet oli räikeän punaisen kimaltavan UPEAT. Huhhuh. Lakkasin kynnet seuraavan viikon ajan vain tällä ja taas alkoi himottaa :D

Jouluassosiaatioita ei juurikaan tullut kun lakkaa tutkaili kynsissä.


Tuoksut





Mä oon tuoksuhullu ja kun salilla oli joskus vuosi sitten testissä avonin tuotteita, rakastuin tähän Pur Blancaan. Se kummitteli mun mielessä aika pitkään, mutta nyt saan taas tuoksua kivan raikkaan hedelmäiseltä. Tää on ehkä monien mielstä enemmän kesätuoksu..




Juulian jenkkituliaiset on kovassa käytössä. Victorias secretin vartalotuoksu, joka jää suihkun jälkeen suihkuteltuna kivaksi pohjatuoksuksi kaikelle muulle.

29 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä myydään noita Simin tiny volumizereita?

Anonyymi kirjoitti...

Onko toi Lanzan tuote kuivashampoo vai muotoilutuote? :)

Kiitti etuk. vastauksest ja uusist suositteluist!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana rauta <3

Ehdottomasti lisää tällasia, jooo :)

Aada kirjoitti...

Kiitos,tosi hyvä postaus! Ja sinuun luotaan!:)

More To Love! - Peppi kirjoitti...

Oho tännekki voi nykyään kommentoida jes!

Itsehän kerkesin jo kommaa Suosikin sivuille.

siis JES! Mä arvasin, et tykkäät tosta hiuspuuterista, siitä kun ei vaan voi olla tykkäämättä. Me kyllä jaetaan sen ilosanomaa kaikkialle! :D Niin ja VS aiaiai. Voidaanko kampanjoida ne Suomeen? Mä ostaisin kaikki tuoksut ja huulikiillot aina sieltä. Niin. Pus.

Niin ja Saara. Sä taas oot niin myyny mulle ton Mufen, että nyt mulla on sit kans se ja RAKASTAN! Et kiitti vaan!!

PS. LISÄÄ NÄITÄ SUOSITTELUITA ja Pepille xtreme lashesit!

Anna kirjoitti...

Haaa! Mä sain sut riippuvaiseks jostain;)

auray kirjoitti...

Blogissani olisi sulle haaste :)

swepa kirjoitti...

mä niin tykkään näistä suositteluista ja tekee mieli ostaa kaikki itelleen! erityisesti toi TIGIN kuultojuttu, kerrothan nyt pöljälle et MISTÄ TON VOIN OSTAA?? kiitos!<3

Anonyymi kirjoitti...

Mua kiinnostais myös tuo Tigin kuultojuttu, kun sitä feelunique.comissa on kerta suht kelpo hintaan myynnissä :) voitko laittaa kuvaa missä sulla on sitä ja sellaisen kuvan missä sulla ei ole? :)

Anonyymi kirjoitti...

millon teet lisää kysymyspostauksia? :O

Anonyymi kirjoitti...

hei, viitsitkö kertoa vähän enemmän tuosta meikkivoiteesta? Sopiiko akneiholle, peittääkö hyvin?

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kun tämä on taas täällä Bloggerissa :)

Anonyymi kirjoitti...

Mistä toi rauta on? :OO

Anonyymi kirjoitti...

et viitsisi heittää hyvää meikkivoidevinkkiä rasvoittuvalle iholle? ihoon jää kuitenkin kuivia kohtia, kun laittaa meikkivoidetta. haluaisin jonkun jolla saa peittävän mutta luonnollisen näköisen meikin. kasvoissa on hieman punaisuutta. kiitti :) kiva blogi!

p kirjoitti...

Voitin Mimmin ja Pepin arvonnasta tuon Lanzan puuterin ja oon jäänyt aivan koukkuun kanssa! Sillä saa aikaiseksi aivan hillittömän pöyhkeän tukan tällainenkin, jolla tavallisesti ei ole pienintäkään toivoa saada poskia pitkin valuviin hiuksiin minkäänlaista rakennetta :) .

Anonyymi kirjoitti...

Miltä toi body mist tuoksuu? :D

Nattuli kirjoitti...

Ensimmäinen oli siis kuivashampoo? Kiitos vinkistä, tarvitsen kunnollisen ja toimivan kuivashampoon, ettei hiuksia tarvitse jatkuvasti rasittaa suihkulla.
Kootut viihdeuutiset- Kookas.fi

Anonyymi kirjoitti...

mistä voi ostaa tigin meikkejä?ja voiko noita victorias secretin tuotteita (alusvaatteita jne) tilata jostakin suomeen?

Anonyymi kirjoitti...

hei joo sellanen olis kiva missä sulla eka ei oo sitä tigin kuultopuuterijuttua ja sit on!

Siru kirjoitti...

Toi lanza kuulostaa just mulle sopivalta. Pitää ehkä alkaa metsästää sitä.

juliet xxx

Janna kirjoitti...

Kiva kun postasit tauon jälkeen! :) Tuli ikävä!

Missä päin USAa Juulia on ollu ja miks?

Anonyymi kirjoitti...

jee oot täällä bloggerissa taas, ISO KIITOS! <3

Anonyymi kirjoitti...

SUN ON PAKKO VASTATA TÄHÄN IHAN PAKKO PAKKO PAKKO PAKKO PAKKO!! eli:


Mulla on mustat hiukset, ja aijon nyt ensi viikonloppuna ottaa värinpoiston ja tarkotus olis saada blondit tai sellaset tosi vaalean ruskeet hiukset. Vähän niinku sulla!
1 värinpoisto ei riitä ja oon aatellu että otan 2 värinpoistoo ja sitten se haluamani väri.

Eikai mun hiukset lähe kokonaan päästä koska mulla on luonnonkiharat, jotka suoristan aina suihkukerran jälkeen, ja mulla on aika kuivat latvat hiuksissa.

PLIIS HELP ME tai siis vastaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Saara hyvä, olen opetellu kaikki kampaukset sun blogista ja olis ihan överi ihanaa jos voisit tehdä lisää noita kampaus videoita. Ihan arkikampauksia olis kiva opetella mutta KAIKKI KÄY :)
ja mistä noita tigin meikkejä tosiaan voi ostaa?
tackar

Karoliina kirjoitti...

heyyy minkä merkin shampoota ja hoitoainetta suosittelet (vaaleille) pidennyksille? oon koittanu vältellä kaikkia rakennepaikkaavia ja proteiinishampoita mut en oo vieläkään löytäny mitään johon olisin oikeesti tyytyväinen eli joka kosteuttais ja selvittäis :c

Anonyymi kirjoitti...

Mistäköhän tota Bed headin kuultopuuteria sais ja millä hinnalla toi purtilo irtoaa? :)

Anonyymi kirjoitti...

Ei sit enään ikinä sinne suosikkii! :D <3

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan näkösiä tuotteita ja tämmösiä juttuja lisää! Et vaan ollu laittanu tietoo mistä näitä saa? :) Varsinkin toi hiusmönjä ja toi smashbox huulikilto jäi kummittelemaan, ja sen hintakin ois kiva tietää.

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on kyllä unelmatyö. Miten olet päässyt tuohon että olet tunnettu meikkaaja? Mitä koulua olet käynyt? Blogisikin on ihana, saa hyviä meikkivinkkejä. En ole ihan koko blogia vielä lukenut joten en ainakaan huomannut että olisi ollut arkimeikin teko ohje. Sellainen olisi kiva.