maanantai 6. heinäkuuta 2009

Terkkuja!











MOI! Täällä übernörtti Saara, datailen tässä Merihaan puistossa ja katselen laivoja. Tuolla on jännä mustanruskea sellainen.. Joo ja äsken paijasin 18v. Sindy -koiraa. Se oli ihana!

Käytiin tossa hetki sitten nunuutin kanssa javassa lounaalla ja olisin päivittänyt jo sieltä, mutta eihän se wlan tietenkään toiminut toivotusti.. Olisi pitänyt mennä sporaan istumaan :P

Nyt pyhitän hetken aikaa kommentteihin vastaamiselle ja vapaapäivästä nauttimiselle ^_^

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oikeestiko 18v. koiraa? minkä rotuinen se oli? =))

Anonyymi kirjoitti...

On kyllä kunnioitettavassa iässä, jos 18 vuotias on ! :) Olisipa mahtavaa jos kaikki koirat eläisivät niin pitkään <3

Anonyymi kirjoitti...

Oi onps ihana sää !
Täällä lapissa sataa...
Ja on _harmaata_

Riina kirjoitti...

Joo mä heräsin 18:00 nii en ihan säästä päässy nauttimaa.. :D
Mut hyvä et joku nautti (:

Anonyymi kirjoitti...

hehee, oon nähny sen saman koiran ja jutellu sen papan kanssa, se koira on kuulemma ollu jossain mainoksesssa :D

Anonyymi kirjoitti...

Ekasta kuvasta katoin et sul on huulilla bongi, hahah. :D No pullohan se olikin..

h kirjoitti...

hohoo... mikä ihme toi zombo.com on?? :D

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on kaksikymppinen kissa:)

Miksi sä et ota oikeen kunnon kasvokuvia vaan usein sellaisia puoliks piilossa tai ei näy vaan muuten? Häiritsevää, tulee mieleen joku piilottelija-nofashionvictims tapaus:) Sulla on kuitenkin nätit kasvot. Miks jotenkin muutenkin musta tuntuu, että sä kirjottelet melko teinimäisesti usein, ei kait syynä ole tuon suosikin juttu vai ootko samallalailla kirjottanut ennenkin? Olin lukevinani vähän parempia juttuja sulta aiemmin..
No, se on vaan mun mielipide:)

Anonyymi kirjoitti...

siis luin edellisen postauksen kommentteja, mistä vitusta sait uuden pikkuises noin halvalla?;o oon ettiny ittelleni macia jo kauan, mutta tonnin hinta on mun kukkarolle aikalailla liikaa! pelasta mun päivä kiltti!

btw love your blog!<3

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Ei aavistustakaan rodusta :o Valkoinen ja toffeenvärisiä täpliä. Se oli ihana<3


Anonyymi: Meidän dogi oli 14v. ja sekin oli kyllä jo hieno koiran ikä :) Pirteästi kyllä käppäili vielä se vanha rouva!


Anonyymi: Täällä on heitellyt koko päivän. Ilma on viileä, mutta aurinko lämmittää!


Riina: Oo! Musta olis ihanaa välillä nukkua noin pitkään. En vaan oikein osaa.. Enää :D


Anonyymi: Mä kuulin jotain poliisi-tarinoita :D


Anonyymi: EIKU BONGI TIETTY ;) Se oli jännää lasipullovettä!


h: Haha, maailman paras juttu! :D


Anonyymi: Oi! Paijauksia seniorikissalle. Harmi, että olen niille pahassa tapauksessa kuolettavan allerginen :(

Mun mielestä musta on niin monta kasvotörötys -kuvaa, ettei maailma kaipaa niitä enempää :D Ehkä tässä hohkaa mun vuosien valokuvaus -opastus ja oon vaan megataiteellinen ;)

Kesä ja ilo ja onni vie helposti kaikilta pari vuotta ikää! Asiajutut hoidetaan asiallisesti, mutta muuten parikymppinen on ainakin omissa silmissä vielä aika teini - miksi teeskennellä muuta?


Anonyymi: Ostin tän siis frendiltä käytettynä :) Sain siihenkin nähden tosi halvalla, mutta se onkin onneksi tosi tosi hyvä ystävä :D

Unknown kirjoitti...

oho olipa vanha koira!

Jannina kirjoitti...

Hei, pakko kysyä nyt ihan asiaankuulumaton kysymys: mistä oot hommannut noin sairaan makeet tapetit itelles?! ne valkoset oohhh love them <3 oon varmaan vuoden jo metsästänyt sellasia, mut eip oo eteen sattunut..

ja ainiin, sulla on tositosi kiva blogi Saara :)

curious kirjoitti...

Mitä yleensä juot baarireissuilla? Lempidrinksu? :D