maanantai 13. heinäkuuta 2009

Cribs part 3034.

Tää on mun koti: Snadi metropoli - kolinaa jääkaappisen, yössä kuuntelen.. Tää on mun koti: pikkutsiksi collareissa dallailee, halki mattojen..

Oi mitä innovatiivista ja oivaltavaa uudelleensanoitusta! Täällä mä siis vietän elämäni vapaahetket, joskin niitä on liian vähän ja täällä on yleensä sotkuisempaa :D Aiemminhan kämppä näytti mm. tältä. Ero nykyiseen on lähes käsinkosketeltava ;).

Tästä asunnosta on tullut mulle ihan oikeasti koti ja turvasatama viimeisen puolen vuoden aikana. Olo on enää hyvin harvoin yksinäinen. Tuun varmasti viihtymään täällä vielä pitkään - varsinkin, jos jaksan pitää tän näin siistinä...


Sisään käymme eteisen kautta. Täällä säilyy osa kengistä, meikit, tukkakamat ja työpaikka.




Makkari on ehkä maailman pienin huone, mutta enpä mä siellä tee muuta kuin nuku. Makkarista päästään vielä erikseen vaatehuoneeseen, josta onkin kerrottu jo aiemmin :).

Sain vihdoin hommattua vitivalkoiset lakanat, they're heavenly!






Tsktsk, kylppäri on edelleen pieni särö kauniissa asunnossani, mutta tykkään siitä silti! Varsinkin nyt, kun sain sinne hommattua tuollaisen torniasian jossa voin säilyttää helposti saatavilla kaikkia useimmin käytettyjä kosmetiikka-asioita :)






Kylppäristä päästään käytävään! Upeaaa.




Käytävä ei ole itsessään mitenkään mindblowing, mutta sen seinällä on mun lempparijuttu - korut. Kun exä muutti täältä veke, jäi tohon käytävän seinään vaan surkeat yksinäiset ruuvit. Juoksin ikeaan etsimään tusinatauluja, jotka onneksi jäivät kauppaan.

Niiden sijaan sijoitin 4,9e kahteen rautalankakerään ja ruuveihin, ja loin itselleni kätevimmän sisustushässäkän jollaista vaan voi toivoa. Yritin pitää korut ja kamat aluksi jonkinlaisessa järkässä, mutta enemmän on aina enemmän :D








Käytävän toisessa päässä onkin sitten keittiö + olohuone + ruokahuone.

Avokeittiön hyötynä on se, että voi huudella kaikkien kavereiden kanssa samalla kun kokkailee. Niin ja leikkiä kokkausohjelmaa, kun vastapäätä on iso peili. Mulla on muuten menossa siistiksi opettelun osa 1. Siivoan keittiön joka ilta tiptop -kuntoon! Askel kerrallaan..






Ja kuten alemmasta kuvata näkyy, olkkarin seinä on vihdoin valkoinen!! Neljä kerrosta maalia tekee ihmeitä valolle ja olkapäille. Näytän kohta uimarilta!

Muita uutuuksia on suuri viherkasvien määrä ( 4kpl :D ). Niiden ansiosta mulla on paljon happea ja oon onnellinen. You heard me! Kasvien alla majailee 3 laatikollista askartelutarpeita ja mun kirjanpito. Kirjanpidolliset asiat tosin.. No.. Joo.

Teen sen huomenna ja toi paperikasa will be history :D




Toinen mun lempijuttu tällä hetkellä on seuraavan kuvan puuboksi! Nappasin sen mökiltä joskus viime vuonna, mutta tajusin vasta viime viikolla nostaa sen parvekkeelta koristamaan muuten niin ikeaista sisustusta. Myös mun duuni ym. tärkeät ja rakkaat kirjat sai vihdoin arvoisensa paikan.




Ja viimeisenä, nörttikorneri. Oon viettänyt vuoden päivät sohvalla tietokone sylissä ja tää on muutos parempaan. Paljon pienempi riski kaataa vieressä pyörivä limsalasi ja reisiä ei ala polttaa, kun kone on pöydällä :D

Tää on tietysti myös täysin esteettinen valinta, sillä omppulogot loistaa kaikkien vieraiden silmiin käytävästä asti ;D






JEE! Tässä vielä koko komeus videolle ikuistettuna. Ignooratkaa sekä alku että lopputervehdykset, mut valtasi joku animedemoni! Joo ja kyllä kyllä, pikkutytöltä kuulostan ja puhu normaalisti Saara ja oo vähän aidompi. I get it i get it, oon nyt kuitenkin just tällainen, kestäkää se kuin naiset :D


95 kommenttia:

iiiik kirjoitti...

ihana video ja hitsi sulla on hieno kämppä! :D monta neliöö? :)

sarra- kirjoitti...

Hmm, aika harvoin kommentoin vaikka seurailen sun blogia useinkin. Mutta nyt on kyllä sanottava, että mikäs tollasessa murjussa ois kämppäillessä, kivasti sisustettu ja laitettu kaikkia asioita paikkoihin nimittäin! Samalla sanon että sun tekstit on muutenkin lepposaa luettavaa ja kauneusvinkit jopa täysin käyttökelpoisia.
Ei kai täs muuta, sellanen anime-kiittikivastablogistahei vaikka tähän loppuun!

Tuija kirjoitti...

Ihanan tunnelmallinen koti :) Tässähän tulee itsellekin sisustus-innostus!

Unknown kirjoitti...

Mukavalta näyttää!:)

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä, et kuulosta yhtään epäaidolta! Oot just niin aidon ja vähän naiivin kuuloinen (, mutta et varmasti ole naiivi) jne. Oot ihana.

Hei mikä toi laulaja/bändi on mikä kuuluu taustalta? Ihastuin siihen. Kerro kerro kerro heti.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana koti! :)

Marie kirjoitti...

Ihana video! Mä olin kuvitellu sun äänen sellaseks rämäpää-ääneks, mut se onkin tollanen ylisöpö ääni! :D

Anonyymi kirjoitti...

missä sun telkkari on:D?

hanniina kirjoitti...

mistä tuo lohipehmolelu on ostettu? miulla on samanlainen taimen, ja haluaisin kovasti löytää sille kaveriksi lohen:)

Unknown kirjoitti...

Voi ku kiva asunto sulla, ja tosi ISO! :) Huomaa kyllä että Ikeassa viihdyt mutta kivasti oot sisustanu kämppäs ;)

En muista oonko kommentoinu sulle aiemmin mutta sulla on kyllä ihanan piristävä ja persoonallinen blogi! :D Ehdottomasti yks mun lemppareista! :)

Anonyymi kirjoitti...

vähän ihanan näköstä:) missä päin asut ja onko tuo omistuskämppä? paljonko neliöitä?
mä oon suunnitellut muuttoa pois kotoa viimesen vuoden, pitäs vaa löytää vielä se (paras) asunto... :D

Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus :)

Mäkin ihastuin taustalla kuuluvaan musaan, kerro kuka laulaa :)

Koko kämppä on ihana, ja makkarin kultamaalaukset seinällä jäi mieleen. Saisko tarkempaa kuvaa tai selostusta mitä ne oli?

Saisko meikkipostauksen rillipäille?
Mua jotenkin arveluttaa käyttää värejä silmämeikissä jos pokat on esim viininpunaiset. Auta :)

noraa kirjoitti...

Kiva kämppä :> tommosen itekkin haluun! Asutko vuokralla vai ihan oma kämppä? :>

JUULIA kirjoitti...

Noniin saara olipas ihana ploki!!

Uskomatonta, että oot saanu siivottua :DDD

MUN JA JUULIAN MATKAKERTOMUKSIA :D:D:D

JHAHAHAHAHa HAHA a <3 <3 <3 <3

I LOVES YOU!!

Ps. JKAtson juuri sulle lentoja <3 <3

TEVEISIN: ANYYMI

Anonyymi kirjoitti...

Kerro enemmän sinun mikroaaltouunista! Oon pitkään miettiny että eihä stna kukaan osaa tehä hienoa mikroa, mutta tossa oli jo jotain. :D

Anonyymi kirjoitti...

ja MITEN VOI OLLA, ETTET OLE ESITELLYT MUN KUOLLEEN ISOÄIDIN PERINTÖÄ, ETANAAA!!

Jenni kirjoitti...

Oi, valkoinen seinä on very bueno! :) Ja uimarikroppa myös, uuh. ;)

eeva kirjoitti...

Meillä on niin, että datataan isän kanssa sohvalla vierekkäin, jutellaan mesessä ja omppulogot loistaa <3 On taidettu joskus ottaa kuvakin kun keittiön pöytä on johtoviidakkoa (ulkostakovalevyä x 2, bookki, bookPro, videokameraa ja "muutama" firewire piuha :) projekti oli siis DVD:n tekeminen :------D). Niin vielä, mulla on paha tapa datata sängyssä, kyllä! Pöydän ääressä on jotenkin outoa (okei nyt oon pöydän ääres) :D

terveisin, pienestä pitäen kasvatettu apple uskolliseksi

millas kirjoitti...

eikös taustalla kuulunut kylie minogue? ainakin hyvin lähellä on ellei hirveän kaukana.

Saija kirjoitti...

Ihana taideteos ja yksityiskohta tuo sinun koruhässäkkäseinä! Hienosti keksitty! Hassua muuten kun luin tätä, niin itselläni soi Gossip koneelta ja ihmettelin että miksi se kuulostaa niin oudolta, mutta tuossa videossa soikin sama biisi päällekkäin hieman eri aikaan!:)

Anonyymi kirjoitti...

siis toi korusysteemihän on ihan loistava ajatus! Mul on tällä hetkellä kaikki korut jossain sekasin purkeissa ja laatikoissa eikä ikinä löydy mitään... Oon pitkään yrittäny pohtii millai saisin ne jotenki vähänki kivasti esille (multakin kun noitqa laseja esimerkiks löytyy vaikka muille jakaa) ja toi on kyl ihan mahtava idea! se käy vähän ninku taideteoksestaki joka mun seinältä uupuis... :D siistii! ja ihania kenkiä btw!
xoxo

Heli kirjoitti...

Mä väittäisin puolestani että taustalla soi The Gossip :D

Anonyymi kirjoitti...

mikä toi biisi taustalla on ? :D

Anonyymi kirjoitti...

Ystäväsi JUULIA on yksi suuri PYLLY!!!! HÄN ON VAARALLINEN!!!

Dawson's Creekin polttamattomat nuoret, oi Saara, MINÄ OLEN LIITTYNYT HEIHIN!!!! YLI KUUKAUSI ILMAN!!!


Blogisi on superihana ja Iihihsiahsiahsiahsiasha vähän IHANA sun äänes apuaaaa voitko tehdä postauksen pyllykarvojen vahamisesta?! OLISI HYÖDYLLINEN!

Miksi kuulostan Juulialta.


-Maaria

Tuula kirjoitti...

Tietenkin olen mökillä juuri, kun sun huushollissa on historiallinen hetki ;)
Ja se on kämppä, ei känppä rakas lapsi.
Oletko hankkinut verhot olkkariin???

Täällä sataa...
Äippä

Saara kirjoitti...

iiiik: About 60 kpl neliöplänttejä :)


sarra-: Kiva kun kommentoit! :) Mä kaipaisin vielä lisää sellaista uniikkia pikkutavaraa ja esinettä ympäriinsä. Mutta hissukseen hissukseen!


tuijja: Vedin illalla ekaa kertaa olohuoneen verhot ikkunan eteen ja HUH! Tästä tuli ihan eri asunto, melkein kuin joku aavikkokeidas :D


Amorwanilja: Siisteys<3


Anonyymi: Voin kyllä tunnustaa, että oon aika naiivi :D Yritän pitää siitä kiinni viimeiseen asti! Kyynisyys on inhottavaa.

Taustalla soi Gossip!


Anonyymi: Kiiitos! :)


Marie: Tollanen se on ns. normaalisti, sit kun selitän jotain asia-asiaa, niin se on sellainen asiantuntija -ääni :D


Anonyymi: Ei mulla oo :D Venaan päivittäin tv-lupatarkastajia, että voisin kutsua ne sisään!


hanniina: Mun sisko osti sen exälle joululahjaksi pari vuotta sitten jostain... Kamppia ja Forumia yhdistävässä käytävässä sijaitsevassa suomi -liikkeessä olen kyllä nähnyt vastaavia haukia ym!


Alice: Hissukseen pois ikeadominaatiosta, huonekalu kerrallaan :D

Muistan kun uhosin rempan aikana siskolle, etten halua MITÄÄN ikeasta. Se totesi vain: Saara, jossain vaiheessa sä huomaat, että ikeassa on aika halpaa ja yllättävän kivoja huonekaluja.

She was right :F


Anonyymi: Tapiolassa asustelen ja olen vanhempien vuokralainen - siksi saan maalailla ja remppailla miten lystään :) Ja neliöitä on se about 60.


Anonyymi: Gossip! :)

Seinällä on Tikkurilan Taika peittävää helmiäismaalia ja sävy on jokuu.. Terra tai goddess tai tällainen :D

Ja seinälle maalattiin siskon kanssa unihedelmiä, joista näin lyhykäisyydessään kypsyy hyviä unia ^_^.

Jos pohdit vaan värejä, niin äkkiseltään noihin pokiin parhaiten sopivat tummat harmaat, vihreät ja oikean sävyiset violetit. Varsinkin, jos kyseessä on + lasit.


noraa: Vuokralla vanhempien alaisuudessa :)



JUULIA: Missäs sun plokin päivitykset on pelle?

Tuu joku päivä kattelee åmål -kirjaa, se on aika priceless :DD


Anonyymi: Olin ihan samaa mieltä!! Toi on niinkin tavallinen kuin OBH Nordica ja maksoi abouuut 130e?

Ohjelmista en tajua vieläkään mitään :D Painan aina vaan start -nappulaa :DD


Anonyymi: KUN PARTSILLA ON PIMEÄÄ!! :*(((


Jenni: Varsinkin miehillä ;))))))))


Eva: Hahaha :D Mä oon sopeutunut tähän pöydän ääreen hyvin! Kyllä toi pikkubookki pyörii mukana myös sängyssä + sohvalla!


Milla Breaks The Silence: Hihi, ulkonäöllisesti on ainakin aika eri maailmaa :D

http://www.topnews.in/light/files/kylie-minogue.jpg

http://culturespill.com/wp-content/uploads/2008/04/beth-ditto.jpg

Beth on so coool!


Sarona: En muista oliko se alunperin minun vai siskoni idea.. Hyvin kaukaisesti samanhenkistä juttua näin yhden kaverin kaverin asunnossa, mutta se oli ihan virallinen taideteos villalangoista punottun plekseineen ym. :D


tiltumaria: Siitä vaan kuules nyörittämään seinää!!

Kengät<3


Heli: You are correct!! :D

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Gossipin öööö.. :D JOku uudelta levyltä!


Anonyymi: MAARIA!!! OLEN NIIIIIN YLPEÄ SINUSTA!!! OI!!! Tervetuloa kuule tänne visiitille niin leivon sinulle jotain terveellistä ja voimme juhlistaa tervapatukoiden katoamista elämästäsi!!

Olette juulian kanssa usein yllättävän samalla aaltopituudella.. Sulla se tosin keikkaa ihan skidisti enemmän selväjärkisyyteen :D


Tuula: Täälläkin sataa! Olkkarissa on verhot ja käNppä on edelleen siisti!!

Äiti, kaikista ihmisistä mä jotenkin luotin sun huumorintajuun tässä oikeinkirjoitusasiassa :D

Saanen muillekin kertoa että känpässä on myö kunppareita ja yhtenä päivänä näin anpparin!!

Anonyymi kirjoitti...

Näyttääpä isolta toi kämppä. Kelpais mulleki ehdottomasti, kun en oo kotoo vielä pois päässy.
Saara sä inspiroit mua paljon, kiitos =)

maija, milla kirjoitti...

iik, pakko sanoa että tästä tulee ihan kohta mun lemppariblogi. ja ihan pirun siisti kämppä kyl !

milla

Mii kirjoitti...

Ihana känppä. Miksei mulla ole mitään tuollasta mitähäh. Vastaan itse: ei ole varaa. Voisitko heittää ton saunan tänne jos kerta et tartte :P. Kiits. Minä tartten. Ja minä en osaa edes viheriäisiä kasveja pitää elossa :). Tämä oli mukavaa luettavaa ja katseltavaa. Kiitos kja kumarrus.

Jenna kirjoitti...

On varmasti onni, että vanhempasi omistavat tuollaisen asunnon. Kaiketi aika hankalaa muuten saada pääkaupunkiseudulta tuon kokoluokan asuntoa. Täällä pohjosessa taas on suht helppoa saada uudehkö 90 neliön asunto noin 600e vuokralla. Mutta kyllähän te siellä etelässä tienaattekin enemmän! :D

Emppu kirjoitti...

Oon ikuisuuuuuden haaveillu tommosesta ihanasta valo-peili-meikkauspisteestä, mistä tommosia systeemejä saa?! Aika ihana kämppä sulla:)

Anonyymi kirjoitti...

Jenna katkerana :D Mun mielessä vilahti jonkinäkönen "Muuta maalle!" mainos.

PS. Toi sun käytävän kuva näyttää ihan siltä et kylppäristä tulis joku mega vesivahinko :D taitaaki olla vaa sähköjohto

T. Pokemon

anette kirjoitti...

Aah kun ihana kämppä!! Toi koruhässäkkä on ihan mahtava. Ja makkarin hedelmämaalausjuttu on ihana. :) Ja säkin oot ihana. :))

Anonyymi kirjoitti...

Tuo miekkaus/työpiste on aivan iiiihana! Aaa ja kenkähylly! <3 Tossa kämpässä kyllä varmasti viihtyy :)

p.s. Oon nähny noit kalapehmoja Kampissa Ison Karhun kaupassa :DD

Anonyymi kirjoitti...

ihana blogisi ja kaunis, viihtyisä koti :) <3

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihana kämppä sulla! erityisesti toi rautalankaviritelmä on kyl tosi kekseliäs :)

Anonyymi kirjoitti...

kiva kämppä sulla!ootko mistä ostanu tonne kylppärii ton puisen hyllykön?oon etsiny tollasta jo pitkään omaan kylppäriin...

kakru kirjoitti...

Voisitko joskus tehdä tukkatökötit -postauksen? Mitkä on hitteja ja mitkä huteja yms! :)) Mistä ostat mömmös?

Anonyymi kirjoitti...

vouu miten iso suihku! :o

Anonyymi kirjoitti...

HAHAHA toi alun uudelleensanoitus :--) arvostan sua entistä enemmä

Anonyymi kirjoitti...

Biisi taustalla kuulostaa ihan The Gossipin For keeps biisiltä.

Anonyymi kirjoitti...

Jälleen kerran ei jätä ketään kylmäksi tämä pissalissujen ihkuu mikä kämppä jne. toitotus, blogin pitäjä kerää jälleen ovelasti itselleen ja omille omituisille mukamas hienoille ja erikoisille sisustus väännöillensä hirveän määrän riemunkiljahduksia ja kateellisia ynähdyksiä perus kerrostalo kämpästä mihin on lätkitty vähän maalia ja ostettu muutama ihku huonekalu sekä muutama kasvin retku. Kerran taas saatiin ujutettua mitä kivaa omistetaan ja millä voidaan pikkasen taas prassailla, jos ei yks omppu riitä niin pakko niitä on olla kaksi koska toinen painaa liikaa ja ikävä kantaa mukana. Kuluneet avokkaat eteisessä niin vanhalta kuin kuulostaakin niin tämä blogi kyllä saa sen takia jälleen riemun kattoon kuinka koolia se on, asunnon persoonallisuus on tipotiessään omien hehkutusten kautta jo ennen kuvien rullausta loppuun asti. Mieleen tuleen Askon/Kalustekaupan katalogit, ei siinä mitään onnellisuus on pienestä kiinni ja se suotakoon meille ihmisille, myös kateellisuus on valttikortti jonka jokainen vetää taskustaan kun ei parempaa selitystä asioille keksi taikka osaa itseään millään tavalla ilmaista. Kuluneet fraasit ja typerät ilon kiljahdukset jääköt niille joilla ei muuta ole. Hyvää Kesää teille kaikille ihkuille fanittajille joilla ei ole muuta tekemistä kuin pönkitellä toisten ihmisten alter egoa. Hyvästi ja näkemiin, toivottavasti saan jatkossakin päivän naurut tältä kommentti palstalta:)

t: Tsiksi ilman mieltä.

SUPERVAIN kirjoitti...

haluun sun lohen :< se on niiiin ihana!

Anonyymi kirjoitti...

vähä ihana kämppä! :)) ja huomasin muute että mulla on kans noi molemmat nellyn kengät mitkä sullakin ;)) uu

Anonyymi kirjoitti...

NO, mä ainakin tykkään kämppäpostauksista :) Ja sun makkarin seinästä! Ja parvekelampuista 8)))

Anonyymi kirjoitti...

heippa saara! osaatko sanoa paljonko stage 11:ssa maksaa hiustenpidennys :) ? ja onko sinulla tietoa/kokemusta rapunzel of sweden sinettipidennyksistä ja niiden laadusta ?

Jepu kirjoitti...

Heh, meidän keittiöstä löytyy täysin sama pöytä nelihenkiselle seurueelle tosin, samanlaisilla tuoleilla varustettuna.

Hauskan näköinen kämppä muutenkin =)

Anonyymi kirjoitti...

upee käNppä.. oikeesti wau. ihanan iso! jos oot vuokralla ni onkohan korkeeki vuokra.. MUTSIIS JOO ihana ihanaihana..ihana, kodikas, tilava, käytännöllinen, ihanan mallinen, ihana keittiö, ja koko toi eteinen käytävä homma.. wooooaauu oon iha täpinöis haluun tollasen kämpän

Anonyymi kirjoitti...

Siis sähän oot kampaaja, teet töitä kotona. Missä sä peset asiakkaiden hiukset? :DD

+ mistä saa noita "pallo"lamppuja?

love ur blog<3

thepiggie kirjoitti...

Makeet noi turkoosit laatat mitkälie tuolla keittiössä :) Kiva valopilkku.

Joku tuoll sanoi, että on Ikea painotteinen asunto, mutta mä en jotekin ymmärrä ihmisten ajatusmaailmaa miksi ei saisi olla? Miksi kaikki huonekalut pitäis hankkia jostain Iskusta vain sen takia, että voi sanoa niiden olevan Iskusta? Toki Ikea varmasti teettää noita kalujaan hyvin halvalla jossain, mutta silti

fffrida-frida kirjoitti...

voi miten kaunis ja tunnelmallinen koti! näyttää hirmu ihanalta ja kotoisalta :)

mäkin oon jo melkein vuosi sitten käyny ostaa paksua rautalankaa yms tommosta koruhärpäkettä varten, mut en oo saanu tehtyä :D kuinka saamaton voi ihminen olla.. no ainakin tää sun hieno luomus motivoi alottamaan :)

T / visiokeko kirjoitti...

OI hurjan ihana kämppä!

Oli tosi kiva et jaksoit videonki kuvailla ni hahmotti vähän paremmin tota kämppää :)

junja kirjoitti...

nyt kun sulla on datausnurkka kunnossa, niin sähköposteihin vastailusta tulee varmasti kivempaa.. :)

Jenna kirjoitti...

Katkeraksi minua oli luultu ja luin oman kommenttini niin siltähän se vaikutti :DD hups. Tarkoituksenani oli ilmaista, että sulla on tosi hieno asunto ja asuinseutuun nähden tohon ei ois ihan kellä vaan rahaa :D Siis maalla mulla on varaa asua sun asunnon "tasosessa" kämpässä vaan ei puhettakaan että kaupungissa :( Täytyisköhän harkita amiksen äikäntuntien käyneenä lukion äikän tunteja, jotta näitä väärinymmärryksiä ei tulisi jatkuvasti! :D

bikbok kirjoitti...

vähän sul on hieno kämppä! :) missä toi on ja paljon sul on vuokra? :pp

pinja kirjoitti...

Siis mitä?! mun on nyt ihan pakko kysyä että miten tää kämppä on jonkun mielestä aivan tavattoman HIENO?? Mun silmissä todella tylsä ja levoton sisustus, ikean ne kaikista tavanomaisimmat huonekalut ja vieläpä aivan sikinsokin kaikki. Ei mitään TYYLIÄ, saati yhtenäistä tyyliä! Kamat läiskitty sinne tänne, kaikki kasvit yhdessä nurkassa... Sääli sinänsä, että remonttipuoleen on panostettu; nätit seinät, hienot tapetit jne. Mutta sitten tää sisustus, voi pyhä jysäys. Ja sitten tää saa näin paljon kehuja ja ylistyksiä että VAU MIKÄ KÄMPPÄ. siis TÄH?? Okei tää sitten kertonee jotain lukijoiden sisustussilmästä (..ja silmättömyydestä)

Mutta noh, mikäpä siinä, tämähän oli vain mun mielipide..:) Meikata Saara kyllä osaa ja näin mutta sisustaa ei tosiaankaan.

Kyllä mä Saara silti sun blogista pidän, että jatka vaan samaan malliin:)

z kirjoitti...

Huoh, asunnonhankintakuume sen kuin kasvaa, huomenna on pakko mennä tsekkailemaan jotain näyttöjä, olkoonkin vaan vaikka 150 neliön käNppiä :D

Katariina kirjoitti...

Jos mulla olis tollanen korusysteemi, olis korut revitty jo seuraavana päivänä alas ja suoraan sanottuna pillun päreiksi... Kiitos kissojen! :--)

Anonyymi kirjoitti...

Kiva asunto Saara! Oon itse etsimässä asuntoa pääkaupunkiseudulta, mut vuokrat on jotain järkyttävää. Onneks Ikeasta saa halvan ja hienon sisustuksen :D Huh

NILKUTIN kirjoitti...

ei vitsi miten siisti kämppä:--)

nini kirjoitti...

hei saara! kun kaikki toitottaa, ettei saa käyttää rakennekorjaavia tai tuuhentavia shampoita pidennyshiukselle, niin voisitko suositella jotain hyvää hiustenhoitosarjaa? kuuluuko käyttää hiukseen jätettävää hoitoainetta? mikä olisi hyvä? mulla on juuri nyt pidennykset päässä ja tuntuu että olen pilannut nämä käyttämällä mm. tigin superstaria ja paul mitchelin super strongia. näitäkö ei mielellään kannattaisi käyttää? kiitos jo etukäteen. :)

Anna kirjoitti...

Voi Saara sulla on ihna känppä ja toi korujuttu on ihanin kaikista!!!
Animetervehdkset oli just jees:D:DD:D

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Aika isohko tää on - paljon tilaa sotkea!

milla: Ai KOHTA! No venaa tän päivän postausta ;D Tai yöhön tää varmaan taas menee =D


Mii: Siis saunalla on kyllä tärkeä tarkoitus! Vaate + kenkävarasto!


Jenna: Heh, tosin mun duunilla en varmaan tienais siellä senttiäkään enempää, luultavasti vähemmän :D

Ja jep, onnellisessa asemassa ollaan täällä ja se tiedostetaan myös nöyränä :)


Emppu: Ikeasta löytyy lamput! Peili on vissiin bauhausista ihan maailman tavallisin peili vaan :)


Pokemon: Haha :D Niin muuten näyttää! Imurin johto se siellä vaan kiemurtelee.

p.s. oon pelannut koko päivän pokemonia!!


anette: Unihedelmiä kaikilleee!


Anonyymi: OO! Mua häiritsee se kauppa, kun se logo näyttää pedofiilinallelta joka on vetänyt kokaiinia :D Apua :D


Anonyymi: Kiitos (:


Anonyymi: Rautalankaisuudet kunniaan! Rauta on muutenkin siisti materiaali..


Anonyymi: Yllättyykö kukaan kun sanon IKEA ? :D löytyy parissa eri värissä.


kakru: Voisin!


Anonyymi: Haha, onhan se vähän massiivinen kun tosta kattoo :D


Anonyymi: Nyyyt en tiedä ansaitsenko tippaakaan tosta arvostuksesta - ainakaan sanoituksella :DD


Anonyymi: Ihan oikein kuultu!


tsiksi ilman mieltä: Mitäs mä nyt voin taas tähän sanoa? Tosi ihanaa, että saat täältä iloa elämääsi <3 <3 BFF? Treffit?


supervain: Sen nimi on Reima Lohe<3


Anonyymi: yllättävän hyviä jalassa btw!

Anonyymi kirjoitti...

Oi että mä niin tykkään sun keittiöstä ja olkkarista! Mut jestas onko etelä-Suomessa jo noin pimeää iltaisin? O.O Hui kamala.

Saara kirjoitti...

Anonyymi: Nää on kah vähän erilaisia aina (: Mäkin tykkään tirkistellä muiden kämppiä!


Anonyymi: En kyllä osaa sanoa kumpaankaan juuta enkä jaata :D Mutta stagessa kyllä tekevät hiton hyvää työtä!


Jepu: Ikea strikes again ;)


Anonyymi: Tilava on kyllä oikea sana, varsinkin jos lattia ei ole täynnä sotkua!


Anonyymi: Saunaan on jemmattu sellainen liikuteltava pesupaikka + tuoli :) Sen sitten nappaan aina tarvittaessa kylppärin puolelle.


thepiggie: Siinä on maalia takana ja lasi päällä kiskoilla :)

Ja allekirjoitan ton ihan täysin :P Kyllä sitten kymmenien vuosien päästä voidaan siirtyä johonkin "laadukkaampaan" jos siltä tuntuu. Tahdon nähdä normaalituloisen ihmisen ensiasunnon jossa ei ole ikeatavaraa sentilläkään!! :D


fffrida-frida: Kiitos! :) Ton vääntämiseen kuluu oikeasti alle 20min!


sininensaapas: Niin mäkin järkeilin :D


junja: JOO!!! :D


Jenna: :D En mä ainakaan saanut siitä katkeraa tahi kateellista kuvaa.


bikbok: Thaapiolassa ja ihan tarpeeksi :D


pinja: Jokainen stamplatkoon tyylillään? :) Jos nyt saan kynsin ja hampain puolustaa asuntoani - kuten saan - tämä on juuri täydellinen mun tarpeisiin ja sisustus miellyttää MUN ja näköjään monen muunkin silmää.

Asuntoja on kuitenkin juuri niin monta kuin omistajiakin ja olisi aika shokeeraavaa, jos yksi ja sama sisustustyyli kaikkiin iskisi ihan satasella.

Kasvien paikalle on muuten selvä logiikka - muistan kastella ne kaikki ;).


z: Asuntonäytöt on maailman hauskoimpia!


pikku-kata: Välillä olen ihan tyytyväinen allergisuuteeni :DD


Anonyymi: Aamen, jälleen kerran ;)


nilkutin: Kiitos! :)


nini: Heh, noita ei MISSÄÄN nimessä saisi käyttää :D Vaihdapa äkkiä vaikka paul mitchellin kosteuttavaan sarjaan ja tigin superficial -jätettävään hoitosuihkeeseen.


Anna: Jee! Musta ne oli ihan jäätävät :DD

Eeva kirjoitti...

omg kultainen kädenjälki ja tumma seinä on POISSA! :D

Anonyymi kirjoitti...

Onks siust tullu joku yöblokkaaja ku ainavaa jossaa kolmen aikoihi postaa.. =) Missä koulussa muute opetat?

Anonyymi kirjoitti...

WOOW! Missä on Headhousen kouvolan koulu? Käytkö sitte n.6v. pääst opettaas siel ku jos mie hand. menen sinne...? Ootko koska käyny siel opettaas?

Anonyymi kirjoitti...

ihana kämppä sulla (= tää on nyt vähä hassu kysymys mut mist oot ostanu sun krutongit ( miten ikinä se kirjotetaa) ku oon ettiny niit kaupoist ja ei oo näkyny :DD

Anonyymi kirjoitti...

Ihana känpä:D Ja tunnistin vissiin oikein kun kuulostelin että taustalla laulelee Gossip,Beth Ditto on HBIC!

Anonyymi kirjoitti...

saara mun on pakko sanoa RAKASTAN SINNUU <3

Laura kirjoitti...

okein on kaunis asunto, mutta huolestuin orkideastasi. Jos tahdot pitä sen vielä hengissä kannataisi harkita jotain vähemmän vetoisaa paikkaa :)

terveisin laura joka saa tapettua kaktuksetkin.....

ani kirjoitti...

ihana kämppä! mutta missä on kaikki sun leffat ja KIRJAT :o mulla niitä riittää.

Anonyymi kirjoitti...

hieno sisustus! ja tää ei liity mitekää aiheesee ees, mutta miten saisin värjättyä omat hiukset samanvärisiks ku pidennykset, kun omat on nyt tosi vaaleet latvoista ja juuresta allmost saman väriset ku noi pidennykset, ni haluaisin latvoistakii siis vähä tummemmat, ilman et alkaa vihertää. Onko ollekaa mahollista? Ja millä värillä kannattais värjätä siis noitten pidennysten väri oli honey! apua kauhee teksti

Anonyymi kirjoitti...

Jos tajusit mitä yritin selittää tossa, ni hieno homma :D

<3 kirjoitti...

Voi Saara että olet ihana!
Oot noussu mun lempibloggaajaksi. Ihania kuvia ja ihan mielettömän hauskat tekstit!
Lisäksi ihailen asennettasi elämään: Et ota mitään turhan vakavasti ja jatkat hymyssäsuin eteenpäin.
Oot mulle ehdottomasti esikuvana. :)

nini kirjoitti...

hei! etsiskelin nyt vähän tietoa kosteuttavista shampoista ja olisin nyt ostamassa yhtä näistä, jos sinulla on kokemusta näistä, niin osaatko sanoa mikä olisi paras pidennyksille:
-redkenin smooth down sarja
-redkenin real control sarja
-l´anza anti aging white tea shampoo ja manuka mud hoitoaine
-tigin moisture maniac sarja
lisäksi ostaisin tuohon sen superficialin!

Anonyymi kirjoitti...

Aivan törkeen ihana kämppä!<3 Varsinkin tossa videolla pääsi jyvälle, millasia ne huneet on ja missä päin ne siellä on. Kiinnyin eniten sun keittiö+olkkari+ruokailuhuone kompleksiin! jotenkin vielä sun näkönen paikka :>

-kukkaruukku-

JUULAI kirjoitti...

MOI!

VOISITKO TEHÄ PLIGO-POSTAUXEN JUULIAN KUOLLEEN MUMMON ETANASTA, JONKA SAIT PERINNÖX SILT????

TERVEISIN; ANYNOONMI


PS. MÄ HÄVITIN MUN PLIGON SALASANAN, ELI EI TUU PÄIVITYXII ENNENKIU SALASANA LÖYTYY.. JA KAMERAKIN OLS KIVA, joS SE LÖYTYISI....

NONIIN NYTT MEEN JAKJTAA TÖITÄ!!

KIITTI VIIMEYÖSTÄ <3 <3

ps- TUUNN JATKAA MUN PONIA PIAN!!!

Anonyymi kirjoitti...

PS SUN KÄMPPÄ ON RURMA, MIKS KAIKKI SUN KAMAT ON IKEASTA ja MUUTENKIN TOSI HALVAN NÄKÖINEN JA RUMA JA SIELLÄ HAISEEKJIN VARMAAN PAHALLE, AINAKIN VIDEOA KATSOESSANI HAISTOIN PAHOJA HAJUJA!!! JA PS MIKS OOT VÄRJÄNNY NIIN RUMASTI KAIKKI SEINÄT JA MUUTENKAAN ET OO YHTÄÄN LUOVA

T: yh-äiti KORSOSTA 20neliön vuokraYKXIÖSTÄ!!

Minna kirjoitti...

Moi Saara!

Löysin muutama kuukaus sitten sattumalta sun blogin, ja voin kertoo että jäin koukkuun ihan välittömästi. Kirjoitat monipuolisesti ja asiantuntevasti kaikesta kuitenkin ripauksella just sellasella söpöllä ja hauskalla tavalla. Ihan ykkösenä tää tiptoes kun netin avaan.

Oon saanu sulta tosi paljon inspiraatiota moniin juttuihin, oon opetellut mm. tekemään ruokaa (ja mut tunnetaan yleisesti sellaisena kauhukokkina että huhhuh :D) ja tulhannut oon myös omaisuuden mm. FSC:n nettikauppaan ja laadukkaampiin kosmetiikkamerkkeihin. Tuntuu välilä että otan sun jutut kuin sydänystävän neuvoina ja tää blogi on enemmän kuin ajanvietettä, raskaan työpäivän jälkeen saan mielettömästi energiaa sun iloisista kirjoituksista, etenkin laihdutusjutut on ollut älyttömän motivoivia.

Kaiken tän ylistämisen jälkeen haluisin kysyä, että ootko tutustunut GOSH-merkkisiin kosmetiikkatuotteisiin? Näihin oon tuhlannut hieman, kun oon todennut niiden olevan vähän laadukkaampia kuin muut perus Sokos Emotionista saatavat meikit. Osaatko suositella mitään muuta edullista sarjaa? MACit ja MUFEt on ihania mutta en niiltäkään raaski ostaa kaikkea tarvittavaa..

Tulipas kauhee selostus, toivottavasti jaksoit lukea :D Ihan valtavan ihanaa kesää sulle ja kaikkea muutakin ihanaa!

Anonyymi kirjoitti...

ihana kämppä, et oo ajatellu sisustus suunnittelijan uraa.

Pihla kirjoitti...

Minkä pitunen oot? Ja mikä on sun kipuraja korkokengissä? :)

Tuulia kirjoitti...

Ihana koti sinulla :)

Anonyymi kirjoitti...

nii mistä noi pinkit lilat imukuppiboksit kylppärissä on?

Anonyymi kirjoitti...

Heissan!

Luen sun blogia viikoittain ja aina vain useammin:) Sulla on muuten samanlainen pingviini kun mulla:)

Mutta joo sitä kysyisin, että mistä olet hankkinut sen aiemmassa asuntopostauksessa esitellyn makuuhuoneen lampun/varjostimen?
Olit näköjään vaihtanut sen, kun oli nyt eri lamppu:)
Kun itse kattelin Jyväskylän kodinykkösestä tuollaista samantapaista jossa oli kruunu ja sit tollanen musta varjostin, ja se makso jotain 150-200€. En ole vielä raaskinut sitä ostaa, mutta se kummittelee mielessä että on kait pakko saada:) Niin jos tiedät mistä saa pelkkiä tuollaisia mustia varjostimia, niin kerro pois, noita "kruunuja sun muita" sit saakin ties minkälaisia.
Ja jos et ole vielä tehnyt, niin olis kiva saada sellanen smokey-eye postaus:)

Sori pitkä kommentti:)

Anonyymi kirjoitti...

Ai niin ja vielä, myytkö koskaan noita sun kamoja kirpparilla tai blogissa? Sulla oli ihania laukkuja ja kenkiä, ostaisin sulta heti joitain jos laittaisit myyntiin:)

Krista kirjoitti...

IHANA kämppä sulla! Mistä noi kaks samanlaista mattoa on? Oon kovasti koittanu metsästää kivoja vaaleita mattoja ja noihan ois just sopivanlaiset. (:

lotta kirjoitti...

Ihan törkeen makee toi koruhässäkkä ! :---)

Anonyymi kirjoitti...

Eikö sulla ole telkkaria? Jotenkin odotan aina näkeväni sen jossakin päin ihmisten asuntoja, vaikka itse olen asunut 3,5 vuotta yksin enkä vieläkään ole televisiota kaivannut. :D

Ihana on kämppäsi kyllä edelleen. Sänky on tainnut vaihtaa toiselle seinälle makuuhuoneessasi? Tai sitten muistan ihan väärin edellisen kämppäpostauksesi. :)

Sitten esittäisin toivomuksen, eliii olisiko mahdollista / oletko tekemässä postausta noista kasvojen varjostuksista? Olet paljon sitä myös ponijuttujesi yhteydessä korostanut ja mulla ainakin toi on aika pahasti hakusessa. Tsägällä osaan valottaa oikeat kohdat vaaleammiksi, mutta ne varjot eivät oikein tahdo tulla luonnostaan. Olisi kiva myös kuulla vähän kaikesta millä tuotteilla on hyvä tehdä noita varjostuksia yms.

Ja MISTÄ on tuo eteisesi kenkähylly? Olen etsinyt samanlaista sata vuotta mutta ei vaan löydy. :<<<

Emppu kirjoitti...

Aivan ihana postaus ja I-HA-NA kämppä! Tosi kiva! :> Ja tosi kiva kun oot vielä videon liittäny nii saa vähän selkeemmän kuvan :) Repeen tolle videon alulle :'D

Emppu kirjoitti...

Aivan ihana postaus ja I-HA-NA kämppä! Tosi kiva! :> Ja tosi kiva kun oot vielä videon liittäny nii saa vähän selkeemmän kuvan :) Repeen tolle videon alulle :'D

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis kämppä sulla! Itsellä on keittiöremontti edessä, joten kiinnostais kovasti onks toi ihanan turkoosi välitilassa tapettia vai maalia? Ja ilmeisesti päällä on joku lasi? Tuollaista olen suunnitellut itsekin, joko tuollaisena turkoosina tai sitten limenvihreänä.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Saara!
Mun on pakko nyt kysyä, että mistä nettisivulta olitkaan tilannut tuon sinun keittiössä olevan seinätarran? Muistan, että kerroit sen jossain postauksessa, mutta en jaksaisi millään alkaa nyt selailemaan ja etsimään sitä postausta!