perjantai 3. heinäkuuta 2009

Back in business!

HAA!

Selvisin machuollosta ulos 155 euroa köyhempänä ja yhtä akkua rikkaampana. Vanha akku siis oli todella pelottavasti posahtanut pois liitoksistaan ja näytti turvonneelta parketilta joka on räjähtämässä... MEINASIN KUOLLA KUULKAAS ETTÄ VÄHÄN HELPOTUKSEN HUOKAISUJA PELIIN SIELLÄ!

Olin kaikesta tästä a) niin huolissani, että ostan maanantaina pikkuisen macbookin varakoneeksi b) niin riemuissani, että tein kesäuudistuksia ulkoasuun!


Nyt kuitenkin megana ja hyperinä kuvia parilta päivältä :)


Kuten aiemmin jo kerroinkin, vietin tiistaiaamun poitsujen kanssa stadikalla löhöillen.




Mä olin paikalla jo klo 09:30, mutta YLLÄTTÄEN en löytänyt poitsuja, vaan he saapuivat uhkaillun 8:00 sijaan paikalle klo 11:30 :D.




En voinut keskittyä nälvimiseen kauhean kauaa, sillä pompom vetäisi repustaan tällaisen vermeen... Maatilan eläimet hiljensivät mut 100%.




Tai no ok, ei ne, vaan pompom joka lösähti kaikkien pienten vihreiden eläinten päälle hyljeasentoon :D.




Pojat lähti hakemaan meille jäähileasioita ja pompom halusi ehdottomasti ruskettaa mun mahaan sydämen. Kiva, että se on ihan sivuttain<3






Mun hileasia oli kivan kirsikkainen, kimin kiwi-appelsiininen ja pompomin taas joku ydinjäte..




Jäähdyttely oli ihan tarpeen, sillä mä sain tehdä PALJON töitä, että urpot suojasivat ihoaan millään. Burn baby burn, like totally.






Illalla sain yhden kappaleen sohvia vuodeksi hoitoon. Hietsussa makaillessamme pompom kysäisi, sattuisinko tarvitsemaan sohvaa. EHDOTTOMASTI! Oon etsinyt kuukauden verran sohvaa ja tää jolla nyt istun on ihan mahti!

Tommi tahtoi tietty testailla heti mun pantoja ja pompom chillaili, ennen kuin patistin sen korjaamaan mun internetin.

Pusuja muuten ja kiitos sohvasta ja netistä<3 Tiedän että luet tän ;).




Mari, Miika ja Mauski oli käymässä illalla ja keskimmäinen auttoi mua sohvan paikalleen asettelussa ja vanhan kantamisessa partsille :)




Eilen vapaa-aamut oli historiaa ja mä jouduin kiireissäni ensimmäistä kertaa EVER ottamaan taksin töihin. Oli kyllä luksusta ja ihana kuski!




Huristelin vääntämään Chisulle uusia kuvia ja mun kultainen vyölaukku sai paljon hilpeyttä osakseen. Katsotaan kuka nauraa kun vyölaukusta löytyy _kaikki_ tarpeellinen.




Carla oli taas hakenut VÄHÄN kamaa. Mua alkaa aina vähän säälittää mun vaatehuone kun hiplailen kuvauskamoja.. Mulla on aina päässä joku hattu / koru / outo asia kuvausrekvisiitoista - ja saan kyllä kuulla asiasta.






Mä valtasin tietysti meikkipöydän. Pakko rakastaa kunnollisia studioita ja työtiloja!




Kuvaukset sujuivat uskomattoman hyvin. Säiden jumalat olivat todella suotuisia ja meinattiin mm. kuolla nauruun automatkalla Hertsikasta Lauttasaareen.

Voin taas kerran todeta niiin iloisena, että I love my job.




Tokavikassa lokaatiossa olin hetkellisesti aika väsyurpo. Miksei bussit enää näytä tolta?




Innostuin väsyissäni kuitenkin luontokuvaamaan. Tää onkin se vuoden luontokuva, right?








Tänään tein taas aika pitkälti täyden duunipäivän ja en muista, milloin espalle eväiden ja hyvän kirjan kanssa istahtaminen olisi tuntunut yhtä ihanalta. 30min pikarelax ja lämmöstä nauttiminen - toimi.




Mun rakkaushetken maailman kanssa keskeytti polizeit jotka selvitteli mulle täysin epäselvää kränää 15m päässä.






Espalta suuntasin takaisin kotopuoleen ja spottaamaan Neptunuksen! Musta on niin ihana juttu, että Villa Elfvikin Uranuksella pidetään häitä<3




Tämän postauksen tein äidin ja siskon Riika -tuliaisten voimilla :)



p.s. ennen kuin kukaan innostuu niin ei, en seurustele yhdenkään postauksessa esiintyvän henkilön kanssa :P


p.p.s. paitsi ehkä ton kuolleen tuhatjalkaisen. Mun yo-mekko, tuhatjalkainen ja minä, mitä muuta nainen muka tarvitsee?? Moniavioisuus kunniaan!

36 kommenttia:

Sanni kirjoitti...

heeei mun miehen macbookista meni batteri ihan samalla lailla poks :<

Anonyymi kirjoitti...

Voi että, sun blogis on ihan ykkönen!

Anonyymi kirjoitti...

:''DD ihana postaus

Jenni kirjoitti...

Voi Saara-muru, näistä tulee niin hyvälle tuulelle. Jopa minä, joka olen perusluonteeltani tunnettu kamala yrmy. ;) Ja uusi banneri on makee!

Anonyymi kirjoitti...

ihanat nää sun postaukset, kaikista tulee niin sairaan hyvälle mielelle aina :) sain sellasen lievän AWWW-kohtauksen ku tajusin ton jäähileASIA-jutun, luulin ens et siinä luki jäähileastia :)

Anonyymi kirjoitti...

Siä oot kyl aikasta hauska ja tää on ehdottomasti miun lemppariblogeja! Tulee aina niin hyvä mieli näistä postauksista... Hyvää kesää ja jatka samaan malliin!!!!
- Össi

Anonyymi kirjoitti...

Vyölaukut rules<3

t. liisa

fffrida-frida kirjoitti...

voe pojat mitä poikia... kiitos ihanasta aamunaloituksesta <3 lisää kuvia noista, varsinkin tosta pääkkäritatskatusta, nami.. <3 (:D)

Lundora kirjoitti...

Mites nuo Meyerin kirjat, tykkäätkö? :D Ihana postaus, olin ihan täyssurku ennen kuin luin tämän, kiitos. <3

Ja kiva uusi banneri ! :)

Anonyymi kirjoitti...

Miten sä viitsit evästää Espalla? Lokit kirkuu ja paskoo päälle ja nokkii ruuat sun käsistä.

Anonyymi kirjoitti...

kiva postaus, kivoja kuvia! :) sul on kyl todellaki unelmatyö! ja mul on samat bikinit! ;)
xxx

Christina kirjoitti...

Voi miten ihanan kesäinen postaus!

Kirsi kirjoitti...

Kihihi sulla oli Omaatti-tuorepastaa eväänä ;D

Ihana uusi kesäbanneri <3

Anonyymi kirjoitti...

Ihana postaus! Tai mitä muuta voi sanoa kun kyseessä on siun blogis.. ;)en tiedä miten vastailet, mutta kauanko kestää valmistua maskeeraajaksi? ja onko kouluihin suuret pääsyvaatimukset jne..

Anonyymi kirjoitti...

Teinixiä taas tuutin täydeltä, kunnon urpo emäntä. Tee jotain tolle sun hirveelle letilles, näyttää joltain röllipeikon peräkarvoilta. Voiko jätkillä olla homompia lempinimiä, pom pom, voiko noita tyttöjä edes sanoa miehiksi, enemmän vaikuttaa olevan naista kun blogin pitäjässä.

Suvi kirjoitti...

ihanan piristävä ja monimuotoinen postaus :) piristi kivasti tähän pilvisadeblääh aamuun

Anonyymi kirjoitti...

JA mulla on tollanen samanlainen vihree eläinpeitto!

Anonyymi kirjoitti...

Teinixiä taas tuutin täydeltä, kunnon urpo emäntä. Tee jotain tolle sun hirveelle letilles, näyttää joltain röllipeikon peräkarvoilta. Voiko jätkillä olla homompia lempinimiä, pom pom, voiko noita tyttöjä edes sanoa miehiksi, enemmän vaikuttaa olevan naista kun blogin pitäjässä.


wtf???_D:D:D

Anonyymi kirjoitti...

"Anonyymi sanoi...

Teinixiä taas tuutin täydeltä, kunnon urpo emäntä. Tee jotain tolle sun hirveelle letilles, näyttää joltain röllipeikon peräkarvoilta. Voiko jätkillä olla homompia lempinimiä, pom pom, voiko noita tyttöjä edes sanoa miehiksi, enemmän vaikuttaa olevan naista kun blogin pitäjässä."


Ja jollain on taas näköjään elämä vaakalaudalla ja kaikki asiat huonosti. Otan osaa :'D Toivottavasti saat asias kuntoon eikä vastedes tarvii tulla muiden blogien kommenttilaatikkoihin purkamaan omaa mielipahaa.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana uusi ulkoasu. Toi kuva tossa! Love it.


Kivaa kesänjatkoa=)

-Anu

Anna kirjoitti...

Jes, Sape nyt kun sulla on sohva, me tullaan Lauran kanssa rikkomaan se, ok?:D

Anonyymi kirjoitti...

Mäccibuukit on ihan yliarvostettuja, ihan jees koneita mut liian kalliita siihen nähden mitä niillä saa. Eiks edes vakuutus korvannu tota sun korjausta?? Aina kun ostaa läppärin niin jos on alle 2 vuoden takuu ni kannattaa jättää kauppaan. Mut hyvä että nyt toimii;)

Riksuii kirjoitti...

Aivan ihana postaus! Niin hyväntuulinen ja ulkoasukin ihana :)

Saara kirjoitti...

Sanni: Voi macit :(


Anonyymi: Sä oot ihan ykkönen ^_^


Anonyymi: Kattelit vaan mun poitsuja ;)


Jenni: Haha, yrmyjenni, suits you sir :D


Anonyymi: Maailmassa on monta asiaa ^_^


Össi: Ai mökötyksistäkin? :D


liisa: TOTALLY!! :)


fffrida-frida: Hehe, mä teen pompomista oman postauksen ja lahjoitan en eniten tarjoavalle :D Harmi, että se joutuu vihdoin armeijan harmaisiin ;)


Asta: Ekaa inhosin :D Nyt oon koukussa ja kauhussa!


Anonyymi: Mulla ei ole koskaan ollut ko. ongelmaa, eikä ollut eilenkään ^_^


tiltumaria: NOi biksut on niiin söpöt kun on superruskea!


Christina: Kesällä pitää olla niin kesäinen kuin mahdollista!


Sikri: Hhahaha! Maistuikin ihan omaateilta! (Aika hyviltä siis)


Anonyymi: Moikka! Riippuu mitä kautta menee :) Yksityiskoulut kestävät 4-6kk ja sisään pääsee rahalla ja motivaatiolla. Varaudu vaan heittäytymään kouluun 100%, jos olet poissa se näkyy kyllä heti. Oma aktiivisuus palkitaan!

Oma kouluni kesti 3 vuotta :)


Anonyymi: Treffit? Voisin kutsua sua mötöksi<3


Suvi: Nauttikaa pilvistäkin! Kaikesta löytyy hopeareunus :)


Anonyymi: Hoho, mä toivoin ton olevan ainoa laatuaan :D


Anonyymi: Se tykkää musta<3


Anonyymi: Mua nauratti aika paljon toi vaan :D


Anu: Jooo! Sain tarpeekseni harmaudesta ^_^


Anna: Haha no tää on Tompan mutta tervetuloa vaan :D


Anonyymi: Tässäpä on jo vierähtänyt yli kaksi vuotta saman rakkaan kanssa ja tää oli toka vika ikinä :D PCiden kanssa olen saanut temppuilla paaaljon enemmän :)

Mutta kukin tyylillään! Tämä täällä on mac ystävällinen -koti ;)

Anna kirjoitti...

Hahaha, mun päivä piristy ku luin tän postauksen, mutta ihan kunnon naurut sain tosta anonyymista joka on täällä vittuillu sulle todella
vikkelin sanakääntein. Ihanaa että joku tykkää susta jopa niinkin paljon että jaksaa lukea sun blogia vaikka noin paljon ärsyttääkin. <3

Annie kirjoitti...

halojatahalloo, haastoin sut:) http://annielovesmusic.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Ihana, raikas ja kesäinen uusi ulkoasu!
Yllättävänkin halpa huoltokäynti macilläsi. :)
Tykkään kovasti positiivisesta asenteestasi! Tiptoes onkin yksi lemppariblogejani! Tsemppiä sulle!

Pompom kirjoitti...

mjjaha, että mut huutokaupataan.. Toisaalta why not, ei hassumpi ajatus tilanteeseeni nähden ^^

Anna ja Laura älkää tuhotko mun sohvaa.. (:

Tiesin että en oo yksin mun maatilapeiton kanssa..

Anonyymi kirjoitti...

Oi tää uus ilme on upea! Nyt tää ulkoasu kuvastaa blogin sisältöä paljo paremmin.. älä päästä sitä harmaata takasin!:-)

t.torneå

Anonyymi kirjoitti...

<3

Sanni kirjoitti...

Tosi kiva tämä uusi kesäulkoasu! Tosin edellinen oli tyylikkäämpi... tykkäsin siitä ihan mielettömästi.

Eikös sun blogin pitänyt siirtyä heinäkuun alusta Suosikkiin..? En löytänyt Tiptoesia suosikki.fistä....

fffrida-frida kirjoitti...

haha awww mä lupaan tarjota eniten :D ja se inttileskenä oleminen vois tehä mulle ihan hyvää kun joutus kasvattaa kärsivällisyyttä :D että kerroppa terkkuja :D

Anonyymi kirjoitti...

Hahaa onnee koneen korjautumisesta:D ja mikshän mun koneen korjaus makso joskus varmaan kaks kertaa enemmän

ouuu hertsika asun siellä

Anna kirjoitti...

Haha, just joking! Eiku nyt me voidaan pitää se juoruiluilta sitten:D

jenni kirjoitti...

oikeesti sun blogi viihdyttää kaikkia muita blogeja paremmin! oot niin super kirjottaa näitä, saan nauraa välillä ihan täysiä :D
mä rakastan sun blogia ja sun vaatteita, siinäpä se tiivistettynä =)

Anonyymi kirjoitti...

hei et sattunut meikkaamaan Chisua nelosen Maria! showhun viime ke? Sillä oli niin upeet meikit!