lauantai 25. huhtikuuta 2009

The evil eye.

Tämän kaltaisissa kyselyissä on aina mahdollista kertoa pelkkiä positiivisia asioita itsestään. Nyt ryhdytään rehellisiksi ja kerrotaan asioista negatiiviset puolet.
PAHINTA SEURAAVISSA ASIOISSA ON:


1. Nimessäni:
- No sukunimi rimmaa varpaan kanssa aika iisisti. Ai niin ja tarkoittaa uroshirveä :D

2. Kasvoissani:
- Jos en tiedosta naamaani mm. kuvissa, niin nenä näyttää perunalta ja silmät roikkuu kuin Timo T.A.:lla





3. Vartalossani:
- Tää klassinen päärynäosio. Kovaa treeniä tytöt!

4. Luonteessani:
- Mökötän ja olen näsäviisas.

5. Vaatekaapissani:
- Ehkä exän valko-puna-musta -nahkatakki :D Jesse, voit tulla hakemaan ton anytime, huomasin kyllä, että jätit sen vaivihkaa viimeksi tohon lattialle :D:D

6. Kotonani:
- Sotku, joka aina yllättää. Myös kylppärin lattia.


7. Työssäni:
- Epäsäännöllisyys. Joo ja kaikki rumat asiakkaat ;). Pakko muuten todeta, ennen kuin nirhaatte mut, että mun mielestä rumia ihmisiä on todella harvassa. Erikoiset kasvot on monesti mielenkiintoisempia.




8. Ystävissäni:
- No nunu viettää puolet yhdessä vietetystä ajasta kiinni puhelimessa!! That biaatch.


9. Perheessäni:
- Geenit ;). Kukaan ei ole luonnostaan urheilullinen.


10. Harrastuksissani:
- Sali menee kiinni liian aikaisin, ja what's up with the lauantai-aukioloaika?! Oho.. Ne onkin pidentäneet sitä juuri :DD





11. Kumppanissani:
- Mikä kumppani? Kumppari? Kumisaapas? Jos olis sellainen, niin varmaan leivänpäällystystarpeiden pöydälle jättäminen......


12. Lemmikissäni/lemmikeissäni:
-No nunu haisee välillä pahalta ja on aika karvainen. Poni haisee aina hyvältä, mutta sekin on aika karvainen.


13. Kielenkäytössäni:
- Kiroilun olen lopettanut melkein kokonaan. Tehoste (SAATANA) siellä tai täällä ei tietenkään ole pahitteeksi hyvän maun rajoissa toteutettuna.




14. Musiikkimaussani:
- En jaksa etsiä uutta musiikkia aktiivisesti.


15. Kotikaupungissani:
- Espoo on tältä alueelta pois liikuttaessa aikamoista metsää.


16. Ruokavaliossani:
- Lipsuminen.


17. Lapsissani:
- Nunu haisee pahalta ja on karvainen. Aina.


18. Naapureissani:
- No Reijo on välillä vähän kovaääninen ja myy venettään :D:D


19. Nykyisessä elämäntilanteessani:
- Tahtoisin uskaltaa uskaltaa, mutten uskalla uskaltaa.




20. Tulevaisuudessa:
- Se, etten enää liikkuisi tästä pisteestä eteenpäin. En urallani enkä ihmisenä. Tahtoisin ottaa itsestäni paljon enemmän irti.




Kuvituksena poptartseja koska... Why not? :D

35 kommenttia:

Lada kirjoitti...

eioo parempaa ku poptartsit! ps. oon aika varvas itekkin, mun zukunimi on kuivunut järvi jossain rauman kupeessa..

Anonyymi kirjoitti...

Onko toi nunu joku poni oikeesti, whaaat, mikä se on??:Denhiffaanytoikee:D

Anonyymi kirjoitti...

Poptarts? say what?

Anonyymi kirjoitti...

jotain TORTTUA? neva eva kuullutkaan..
t. tynnyrissäkasvanutko

Anonyymi kirjoitti...

Hei Saara oisitko niin ihana että laittaisit jonkin vappumeikkivinkin! 8---) <3

Anonyymi kirjoitti...

Mä en tajunnut tota sukunimi juttua. Eikös uroshirvi oo sonni?? :D

Jopas olen tyhmä

Roosa kirjoitti...

Täälläkin syytetään liikuntainnottomuudesta geenejä - hiton laiskurivanhemmat :D

Anonyymi kirjoitti...

saara! nyt kun kevät on vihdoin saapunut niin meikit sulaa ja valuu naamalta todella ihanasti. sä voisit tehdä postauksen muutamasta ihanasta kevyestä kevätmeikistä ja kertoa mitä tuotteita kannattaa käyttää että meikistä saa pysyvän ja raikkaan vaikka taapertaisinkin tuolla helteessä :D

k kirjoitti...

Poptartsien piilomainontaa! Ihan selvästi. :D

Anonyymi kirjoitti...

rumat asiakkaat? jee kyllä varmaan rohkaisee ihmisiä ottamaan suhun yhteyttä kun et halua rumia asiakkaita :D

Anonyymi kirjoitti...

Ihana Saaranen!

Nyt kyhäät meille tumpeloille jonkun tajunnanräjäyttävän ja päätkääntävän vappumeikin, eiks je 8)

Salla kirjoitti...

äääää, ei oo reiluu! nyt mun poptarts addiktio heräs taas henkiin. :P

Tuula kirjoitti...

Hei tytär, terveisiä Tampereelle ja Marille. Upeaa, että uskallat luottaa lukioidesi huumorintajuun, tämä blogi ei to-DEL-LA-kaan ole tarkoitettu tosikoille. Aja varovasti kotiin. Aurinko paistaa silmiin.
Äippä

Marika kirjoitti...

HEi saara! tarvitsen apuasi kipeesti! :D
Elikkäs minulla on hieman ruskeaan sävyyn taipuvat mustat hiukset ja olen tilaamassa netistä hiuslisäkkeitä. ongelmani ON, että en tiedä kumman värin valitsen 2darkest brown, vai 1B natural black.
En halua sitä jet Blackia, koska tästä lähin alan värjäämään juureni mustanruskealla sävyllä. Joten osaisitko yhtään auttaa minua ? natural black kyllä olisi ihana, mutta tuolla nettikaupassa tuo kuva on siitä niin huono, ettei ota selvää onko se harmaa vai mikä ? :D

KIITOKSIA saara jo etukäteen, jos jotain vinkkiä saisin =)<3

http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_30_38

Tuolta ne sävyt löytyy^^ =)

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

^^ life:d.d.

Anonyymi kirjoitti...

Siis selitäs nyt miten saat nenän aseteltua/tiedostettua niin ettei näytä perunalta?!
...tuo tieto tulisi tarpeeseen =D. ja miksi keksiä ei ole missään kuvassa haukattu?! mä olen aina halunnu nähä miltä toi näyttää sisältä =S.

Anonyymi kirjoitti...

itellä on kans sama asia ton nenän tiedostamis kuvissa juttu ;D

Lundora kirjoitti...

Itsehän näytän kulahtaneelta lehmältä jos en tiedosta että joku kuvaa. :D

Ihan ihmeellisen näköisiä nuo poptartsit!

Anonyymi kirjoitti...

nam pop tartsit on niin hyviä, tulee niin usa-nostalgia aina ku näkee tollasen paketin!

saaraonparas! kirjoitti...

tsaara voitko opettaa tekeen varjostukset ja ne valostukset wtf jotku sellasseet? ainoo mitä mä osaan ni laittaa puuterii (ja sekin on kivipuuteri) ja aurinkopuuterii sinne tänne :D yhyy

Vuska kirjoitti...

missä poptartseja myydään! >:( pakko kertoo!

ootihana kirjoitti...

moippa! ajattelin ottaa kesällä hiustenpidennykset ja huolenaiheena on se, että rasittuuko ne hirmusesti ja meneekö huonoon kuntoon kun uin ja otan aurinkoa melkeenpä joka päivä? kysynkin sun mielipidettä että kannattaako tää mun "kesällä pitkät hiukset-missio", vai odotanko suosiolla syksyyn asti ettei hiukset oo ihan jumalaton takkupesä.

p.s sun blogi on mielettömän ihana!

Anonyymi kirjoitti...

Noi poptartsit on ihania. ostitko sieltä kaupasta mis myydään kaikkii amerikkalaisii herkkui? ;)

Anonyymi kirjoitti...

Sää siis et tykkää meikata mua, jos oon ruma? =( ou shit, maybe i will find someone bettter.

iina kirjoitti...

Paljonnko tuo Lauran-viikonmeikki-tsydeemissä käytetty Lumene Star Effect-ripsari maksaa? ♥

Saara kirjoitti...

Moi, kommenttivyöry!! En nyt ehdi vastata kaikille, koska mulla on huomenna lähtö musavideon kuvauksiin keskustasta klo 06:30.

Mutta hei NYT SITÄ HUUMORIA PÄÄHÄN :D Mä yritin vielä painottaa, että ruma on niin turha sana!! Musta jokaisessa ihmisessä on niin ihania piirteitä ja kasvonmuotoja ettei mitään rajaa!

Monet tyypit luulee ja ilmoittaa mulle kovaan ääneen olevansa jotenkin oudon näköisiä tai rumia, mutta mä nään niissä poikkeuksetta jotain mieletöntä ja saan ne onneksi usein tajuamaan sen itsekin :).


Poptartseja löytyy k-ryhmän isojen kauppojen amerikkahyllyistä. Hinta on suhteellisen suolainen 5,50e.


Vappumeikki on tulossa!


Yritän vastata tiistaina aamulla kunnolla kun pääsen vihdoin nukkumaan ja hengähtämään ja ajattelemaan muuta kuin töitä! :)

Anonyymi kirjoitti...

Odottelen kovasti tampere postaustasi ;)

Anonyymi kirjoitti...

heei onko toi lauran jesse joka on sun exäs?? :)

Anonyymi kirjoitti...

Moooiks onks sun exä jesjesjesse? =)

ipa kirjoitti...

se on kyllä naarashirvi.

Anonyymi kirjoitti...

Heeeiiiiiii apuaaa onks niinku lauran JESSE sun eksä!==!1011? Mul ei oo omaa elämää ja siks kyselen idioottijuttuja täällä!!!!1 Siis omg Jesse.


Ja en oo Saara mut oon Saaran hiuspidennysasiakas ja sulle joka kysyit kesästä nii ei ne rasitu jos aina uit tukka letillä, sen jälkeen peset/kuivaat kunnolla. Eli vähän rankkaa se on mutta muuten ok.

-Han Solo

ootihana kirjoitti...

kiitos paljon! :--)

Anonyymi kirjoitti...

no onpas ihmeellistä jos kysytään että onko lauran isoveli saaran exä, varsinkin kun siitä jessestä tässä postauksessa puhuttiin. tosi nolifettämistä?

Saara kirjoitti...

lada: Ah, sukunimet. Voi niitä.


Anonyymi: Nunu on mun paras ystävä :D


Christina: Ne on jenkkiherkkuja!


Anonyymi: Ooon!


Anonyymi: En mäkään muista sen alkuperää :D


Roosa: Mun mama pyöräili tänään töihin!! uskomatonta!!


Anonyymi: Moi, mä yritän! Nyt on jonossa ainakin vappu + ylppärimeikit ensin!


k: Ooh! Lähettäisivät mulle ilmaiseksi noita!!


Anonyymi: Jooo, eiköhän tää tullut jo selväksi :D Huumorintaju!


Anonyymi: KYHÄÄN!!


Mascara: Ei noita kauheasti voi vetää :D


Tuula: Ihana äippä! Mä oon kaivannut sun kommentteja<3


Marika: Mä melkein sanoisin, että 1B.. Mutta en pane päätäni pantiksi!! :D Siinä on sitä ruskeaa.


Anonyymi: Jjjep :D


Anonyymi: Hahaha, peilin edessä treenausta!


Anonyymi: En oo yksin!


Asta: Timo ta... LEhmät... :D


tiltumaria: Hahah :D Itse en ole vielä päässyt sinne asti!


saaraonparas!: Kääk, mä yhdistän tän nyt vaikka vappumeikkiin!


Vuska: Isoissa K-ryhmän kaupoissa!


ootihana: Jos laitat hyvälaatuista hiusta oikealla tekniikalla, ei se rasita tukkaasi juurikaan :). Vielä kun hoidat sen kunnolla ja uit vain tukka kiinni, niin ei huolen häivää!


Anonyymi: Nope, mutta sieltä on tullut ostettua vaikka mitä muuta!!


Anonyymi: Huumorintajun voi myös etsiä ja lukea tarkemmin ;).


iina: Huuu... Paljon? :D Irtoripsiä myös!


Saara: Vitsit Saara, oot kyllä ihana<3<3


Anonyymi: Siellä se!


Anonyymi: haha, onko sillä mitään väliä? :D


Anonyymi: Edelleen, mitä väliä :D


illusia: I stand corrected.


Anonyymi: Hahahah, OOTTE NIIN PÖHKÖJÄ :D


ootihana: No prob!


Anonyymi: Haha, siis mullahan voi olla vaikka 3 exää joiden nimi on Jesse. Voi teitä.