torstai 17. huhtikuuta 2008

It's - a - coming.

Tosi laiska olo. Oon nyt pari viikkoa herännyt kiltisti n. klo 8 ja ollut remppaamassa 9-10 välillä. Tänään päätin makoilla hetken ennen päivän kohtaamista.. Ja tässähän tätä nyt ollaan :D

Eilen saatiin keittiön lattia laatoitettua. Tai Pena sen laatoitti, mä katsoin vierestä viimeiset 10 palaa ja söin PEZ:ejä äidin kanssa. Äiti on niin ihana. Se suunnittelee ostavansa meille tuparilahjaksi jonkun 100000e naulakon. Luv.

Oisin halunnut päästä eilen jelppimään Sakun musavideon kanssa. Olin jo miettinyt siistit meikit valmiiksi. Remppa on kuitenkin valitettavasti nyt ykkösprioriteetti. Parin viikon päässä häämöttää muutto enkä malta odottaa!

Perjantaina käydään hakemassa keittiö, ja oletettavasti se viimeinen viikko kuluu sitä kasatessa.

Kodista on muodostumassa IHANA. Mun kultapronssiseinä on täydellisen värinen ja kaikki muukin toimii. Kaikki epäilee mun seepranluomistaitoa. I'll prove them wrong.


Nyt tää laiskuus voittaa. Otetaan uusiks parissa päivässä rakas blogi jota lukee ehkä vaan mun äiti.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

en malta odottaa kuvia valmiista asunnosta. (: jaksamisia.