perjantai 27. helmikuuta 2009

GUESS WHAT I DID LAST NIGHT!?









Hienovaraiset vihjeet ymmärtäneille voin näin kepeästi kertoa että:

VOI LUOJA EN OLE IKINÄ IKINÄ IKINÄ OLLUT NOIN HYVÄLLÄ KEIKALLA APUA MEINAAN KUOLLA EIKÄ EDES HAITTAISI KOSKA KUOLEN NIIIIIIIIIIIN ONNELLISENA!!!

Pompittiin Jennin ja Meerin kanssa itsemme lähes kuoliaiksi ja lähes eturiviin asti. Viides rivi on ihan ok.

MUTTA SIIS APUA! En käy enää yhdelläkään keikalla. IKINÄ. Kaikki biisit joiden soimisesta olisin voinut unelmoida soitettiin. Kaikki lavahäröily ja spontaanisen hienot välispiikit kruunasivat illan. Ja voi pojat, miten hyvältä se jättimäisen suuri kola-lasillinen Cubassa maistui kaiken tämän jälkeen.


Ja ne kaksi viimeistä biisiä. MITÄÄÄ MITÄ HELVJNEIPHPIAETJO HUHHHHHHHHHHHHHHHHHUHHUHUHHUHUUHHH!!!

En varmaan saa unta kun käyn näin ylikierroksilla :D. HERÄTYS KOMPPANIASSA KLO 06:00.


42 kommenttia:

Ball Pit Productions kirjoitti...

I HATE YOU... :D

Rusina kirjoitti...

Voi rupi että piti missata.IHANAT paidat,varsnkin toi valkonen!Oot ehkä söpöin tyttö ikinä ;)

Jenni kirjoitti...

:D Oot ihanin! <3 Kiitos parhaasta keikkaseurasta!

Anonyymi kirjoitti...

ööö olit vapaaehtoisena vanhustentalolla tanssimassa ripaskaa? :)

Anonyymi kirjoitti...

noooh en tajua :D Oon ollu bloc partyn keikalla 3 kertaa enkä oo ikän ollu ihan noin innoissani :D

ite oon menos tiistaina Reel Big Fishin keikalle, vaik en yleensä ska popista kauheasti pidä, niin en usko et mikään tulee voittamaan niiden näkemistä livenä :D sen verran älyvapaata sekopäistä porukkaa..

Petronella kirjoitti...

;( kateus.

anna kirjoitti...

Heiii, wou! Olen kuullut monestimonesti Bloc Partysta, mutten ole jaksanut ottaa sen enempää selvää. Nyt kuuntelin tuon biisin sit, ja moro! :D Pitää tutustua ehdottomasti paremmin, kiits!

Milja kirjoitti...

Eiiihhhh, mun kateus on niin suurissa sfääreissä, että sitä on vaikea enää edes kuvailla 8|

Anonyymi kirjoitti...

Oon niin kateeeellinen :(
Missasin!

Arez kirjoitti...

Haista kakka. :<

T: Vihreä kateudesta

Anonyymi kirjoitti...

i was there too!!!

Jutta kirjoitti...

Vähän oon kateellinen tosta superupeesta valkosesta paidasta. Ja myös siitä, etten ite ollu tuolla keikalla. Meillä on töissäkin puolet porukasta vaan hehkuttanut sitä ja mä en tyhmänä sitten muka raaskinut ostaa lippua. Tyhmä minä!

Anonyymi kirjoitti...

Sul on nännilävistys?

Anonyymi kirjoitti...

niin upeet paidat<3

inni kirjoitti...

luin blogis alusta tähän päivään, mahtavaa :)

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄ olit mun vieressä ku ostit tuon sateenkaaripaidan ja laukun ja tajusin vasta n. 5sec viiveellä että se olit sinä! kyllä harmitti, oisin muuten moikannnu iha varmana! :D

-kaima !

Anonyymi kirjoitti...

Moi ! Törmäsin blogiisi vain vähän aikaa sitten, ja olen täysin koukussa ! Tapasi kirjoittaa on miellyttävä, ja vaikutat oikein suloiselta tytöltä :)

Haluaisin kysyä sinulta, että mitä kouluja olet käynyt saavuttaaksesi nykyisen asemasi maskeeraajana/kampaajana/ mitä lie :D ?. Ilmeisesti ammattikoulun lukion sijasta ainakin..? hmm. Olisin kiitollinen vastauksesta, sillä olen itse siinä elämänvaiheessa kun pitäisi päättää jatko-opinnoista ja nyt yritän pitää silmäni auki erilaisille vaihtoehdoille :) Se mitä teet vaikuttaa mielenkiintoiselta !

Kaikkea hyvää sinulle :)

alfie kirjoitti...

tää postaus kiteytti aika lailla munki mielipiteen keikasta! :D ihan lois-ta-va!! (oon vieläki nii innoissani etten ees ollu varma miten tavutetaan..) ja yhyy oon kyl katkera ku noita valkosii paitoi oli enää naisten s:ää ja miesten xl:ää... mut päädyin sit samanlaiseen siniseen, onhan seki ihan kiva ;D plus no, ainaki ihan niin monel ei oo samaa paitaa..... (surkee itselohdutus)

Anonyymi kirjoitti...

NÄNNILÄVISTYS????? o_o

Kira kirjoitti...

WEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
mäki olin siel :D:D:D:D:D:DDDD !!!!!!
ostin tollasen punasen version tost sun valkosest paidast ;D

kukaan mun kavereist ei oo kuullu bloc partyst, outoo nähä täsä näis kommenteis näi monta ku tietää :D

mut veti todellakin ihanan keikan!! soitti jopa helicopterin joka oli IHAN ENSIMMÄINEN kappale minkä kuulin joskus pari vuotta sitten 8)

Anonyymi kirjoitti...

Hei Saara, mitä pisteitä sait tekstitaidon vastauksistasi? :)

-sandra

Saara kirjoitti...

BPP: Tykkäät kuitenkin<3


Rusina: TOinen on laukku :)


Jenni: Kiitos samoin!!<3


larpi: SO CORRECT!!!!!


kukkanen: Et ehkä oo true fan ;). Ainoa bändi, jonka keikkaa olen odottanut VUOSIA. HUhhuh.


petronella: Jei<3


Anna: Suosittelen niiiin paljon!


Vendeta: IHANAA! Nautin kateudesta paljon ;)


Maura: ne lupasi tulla uudelleen ^_^


Rezzi: Vihreys on cool ;)


Anonyymi: HAH!


Jutta: Ens kerralla sitten!


Anonyymi: Kaksin kerroin :)


Anonyymi: Thäänks! :)


Janmau: Haha, alkupuoli on aika shaibaa ;D


Kaima: Olisit juossut perään! ;)


Lumi: Tuolla on sellainen kyselypostaus jossa on vastaus tähänkin. Mutta huutelen vastauksen kun olen selvinpäin :D:D


alfie: Vein yhden vikoista M:istä :P


Anonyymi: Jea :)


Kira: Haha. Bloc partysta tietää KAIKKI ;)


Sandra: En ole tiedä vielä :) En varmaan mitään päätähuimaavaa :D

Anonyymi kirjoitti...

APuaa! nännilävistykset, aivan järkyttävän siistiä. Susta löytyy näköjään oikeen kunnon asennettakin ;D hei ja nyt vastaat rehellisesti, eikö niin että sattukin aivan julmetusti ottaa ne? koska olet ne ottanut?

Anonyymi kirjoitti...

Mää oon halunnut viime kesästä asti nännilävistykset mutta pelkään että ne tuhoo mun nännit :DD Nyt mun lävistyskuume vaan kasvo!!

Tää on kohta joku nännilävistysfoorumi, mutta kysyn silti: kauan meni että sulla parani ne sen verran että koskeminen ei tehnyt enää kipeetä?

Saara kirjoitti...

Haha. IHana foorumi tästäkin tuli :D

Ei kirjaimellisesti sattunut yhdelläkään kertaa. Se kirpaisee sen pienen hetken, mutta esim. huuleen sattui paljon enemmän. Tuossa ne on olleet kohta 3 vuotta mutta väliin mahtui sellainen n. 6kk tauko.

Ekalla kerralla parantuminen kesti n. 2 viikkoa, tokalla 3 päivää. :)

Anonyymi kirjoitti...

äääääh! samispöksyt!! <3 love u.

Tuula kirjoitti...

Tämä viimeinen ei sitten ollut yllätys äidille. Kun Ipa aikanaan otti ekan lävistyksen hypin pitkin seiniä. Muistaakseni Saara sinun ekasta kulmalävityksestäsi sovittiin jo sitten rauhallisemmin. Kun vastikään joku kysyi huulilävistyksestäsi, en oikeasti muistanut, onko se ylä- vai alahuulessa. Sama juttu muuten silmälasien kanssa. Välttämättä ei muista, onko jollakin tutulla lasit vai ei. Niihin tottuu (äitikin) ja ne muuttuvat tiiviiksi osaksi persoonaa ja ulkonäköä. Harmi vain, että kun lävistyksistä luopuu tai ne kasvavat umpeen, niistä jää yleensä rumat arvet.
Muistatko muuten muutaman vuoden takaa yhden kesäisen illan mökillä, jolloin markkinoit minulle kieliläväriä ratkaisuksi silloisiin paino-ongelmiini =D Loistavista perusteluista huolimatta en ottanut, enkä antanut sinunkaan (alaikäisenä) ottaa. Sen sijaan koko illallisseurue nauroi katketakseen ja elää varmaan sen turvin ainakin pari kuukautta pitempään. (Hmmm. Todistinko juuri, että lävistykset pidentävät elinikää...)

t. Äippä

p.s. Te alaikäiset, jotka himoitsette lävistyksiä, älkää ihmeessä ottako niitä vanhemmiltanne salaa!

Smokey eyes kirjoitti...

oot niin ylisöpö :)

Anonyymi kirjoitti...

Voin sanoa oman mielipiteeni nännilävistyksen ottamisesta. Sattui sen 10sek niin paljon, etten toiseen tohtinut enää ottaa. Mutta eipä juuri sen jälkeen ole tuntunut... :)

Saara kirjoitti...

miija: Ai noi koissut? :D Sain ne kaverilta luovutuksena, kun sen senhetkinen poikaystävä sai niistä migreenin :D:D


Tuula: Ihanaa äititekstiä jälleen<3 p.s. tullaan varmaan huomenna syömään jos omppupiirakka on hyvää!


Smokey Eyes: Bloc party on ylisöpö<3<3


Anonyymi: Haha, no kai se on niin henkilökohtaista se kipu ja sen sietäminen :D

Anonyymi kirjoitti...

rakastan sua ja äitiäs :D<3

Anonyymi kirjoitti...

juuri nuo ihanat turkoosisinertävät koiraihanuudet <3
kyllä tuo minunkin äijänkäppyrä on niitä valitellut, mutta myös sanonut niiden muistuttavan minua, niin olen saanu olla rauhassa :D

Anonyymi kirjoitti...

keikka oli ylimageentörkeeihana! ja ollaan oltu ihan lähekkäin, mäkin pompin noin viidennen rivin kohdalla ihan sydänkohtauksen partaalla, varsinkin ares-flux yhdistelmän ajan !!

Anonyymi kirjoitti...

HEI. Rasittaaks pidennykset oikeesti hiuksia SIKANA? oon halunnut niitä joku sata vuotta, kun omat hiukset ei kasva päivässä sen pitusiks, nii kärsivällisyyshän siinä on koetuksella... Paljon se suunnilleen maksaa ja ja ja yyh suostuttele mut ottaan pidennykset..

Anonyymi kirjoitti...

voivoi sun äiti on niin ihana!!

Anonyymi kirjoitti...

Miten saat hiuksistas reuhkan? :D Eli miten laitat sitä?

Anonyymi kirjoitti...

Miten saat hiuksistas reuhkan? :D Eli miten laitat sitä?

Anonyymi kirjoitti...

Miten saat hiuksistas reuhkan? :D Eli miten laitat sitä?

Anonyymi kirjoitti...

Kuinka pitkä oot?

Anonyymi kirjoitti...

hei ihanuus! tiedätkö sellanen viikon tai edes parin päivän dieettiruokapäiväkirja olis tosi kiva (hähää ehkä me internetin sokaisemat lukijat löydettäis sustakin inhimillisiä puolia jos joutuisit paljastamaan repsahduksiasi ;))

Tara kirjoitti...

MITÄ!! emmä oo tienny että sulla on nännilävitys, mixxen! mikset oo heti ekana kertonu mulle tota? :D mua sattuu nyt nänneihin ku kuvittelin tätä asiaa ja apua.
(oon nössö)

mä en jaksais oottaa mun pitkiä hiuksia, voidaanko yhessä jo henkisesti valmistautua niihin? mä koitan myös rahallisesti valmistautua, joten se menee kuitenki loppu kuuhun :D

ps olet söpö

Sallamaari kirjoitti...

Voiei! Aivan törkeen hyvä toi biisi. Jäin ihan koukkuun siihen! :P Kiitti.