tiistai 10. helmikuuta 2009

Challenge mee.

Neetta iski musiikillisella haasteella :)

- etsi esim. youtubesta musiikkivideot annettujen kategorioiden biiseihin.
- linkitä video blogiisi ja kirjoita halutessasi lyhyt perustelu.
- haasta kolme henkilöä.


Pahoittelen jo etukäteen, mutta näitä tulee oletettavasti jokaisee kohtaan ainakin pari :P. Mä varmasti myös jo heti huomenna kadun valintojani, ja perun sanani kaikesta. Eli tässä mun tän hetkisen fiiliksen mukaiset tärkeät biisit.



1. tunnelmannostattaja: biisi, joka saa aina nostamaan kannat kattoon ja krakan olalle.

Mulla on tunnetusti hyvin valikoitu lajitelma biisejä jotka nostattaa biletunnelman, ja ne on aika ikivihreitä trancejumputuksia :D




Oh my god, muistan kuinka paljon tästä joskus sekosin. OK OK SEKOAN EDELLEEN.




Tää on fiilisnostatuksen lisäksi ehdoton siksi, että tää soitettiin mun toiveena YleX toiveet -ohjelmassa<3




Samimin heater on ehdoton Espanja -reissun klassikko.




Hhaahah, mites tää, ettei tälle löydy fiksua videota? :D Anyways, kun tää biisi lävähtää baarissa päälle, meidän jengi on täysinä ääliöinä tanssilattialla (kuka ei olisi?) Täydellisesti koreografioitu veto onnistuu kyllä, humalatilasta riippumatta.. Tai no muistaakseni vedin viime perjantaina ihan hienosti...




2. fiilistelyhetkiin: näitä kuuntelen kun haluan unohtaa kaiken muun.



Tää on ihan ultimate. Tän seurassa on itketty ja hymyilty ihan lukemattomat kerrat.




Yhtenä ihanana päivänä sain ihanan viestin JUURI kun tää biisi alkoi soida autossa. Tähän liittyy yllättävän monta hyvää fiilistä ja tulee aika herkkäilyfiiwis.




Ja jos mun pitäisi valita yksi ainoa biisi jonka tahtiin vaikka pussailla koko loppuelämä (koska silloin ei oikeasti pyöri päässä kyllä mikään muu;) ), niin se olisi tämä.


3. minun biisini: joku henkilökohtainen kappale.

Näitäkin on kaksi. Toinen niihin hetkiin, kun epäilen itseäni, ja toinen niihin kun SUUTUTTAA.



I got my own too ;).




Tän biisin oon huutanut niin monta kertaa kurkku suorana että menen jo laskuissa sekaisin.. Kyllä. Helpottaa.


4. tehosoitto: eniten repeatillä pyörivä biisi.

Nää on poimittu suoraan itunesista soittokertojen kera :P



Soittokertoja 147.




Soittokertoja 98.


Ja poker face (jota youtube ei siis anna suoraan linkittää :) ).

Soittokertoja 104. Saanen vielä puolustautua sillä, että bongasin tämän biisin jo n. 4kk sitten enkä vain seurannut massan mukana. Olen kerrankin ylpeä siitä, että keksin jotain ensimmäisten joukossa :P


Ja koska koen tän tärkeäksi, lisään yhden vaihtoehdon täysin omine nokkineni.

5. Sisko suosittelee -kategoria<3





Haasteen saavat: Lape, Tara (Kunhan neiti palaa hermolomaltaan! Syö limepippuria niin piristyt :)) ja pnkd.


Terkkuja muuten mun ihanalta vieraalta Sinnalta, joka on ny 5 kertaa hypännyt suoraan mun kaulavaltimoa kohti, kuolannut (illusia: ei whippetit kuolaa, ne nuolaa...) mun päälle niin, että mua kutittaa nyt ihan kamalati, ja syönyt KAIKEN mitä mun lattialla on.. Ja vähän muutakin.. Tai siis, olihan ne kaikki siinä syömisvaiheessa jo lattialla.....





15 kommenttia:

Laura kirjoitti...

oooooo. mikset laittanu sitä ihme draculabiisiä:D sitä, jonka linkitit mulle meses:D::D

Sandra kirjoitti...

Kivat piisit !
heitin sua muuten tollasella hömppähaasteella :)

Rita kirjoitti...

Alex Gaudinon biisitä tulee aina niin elävästi mieleen kesä 2007 :)

Anonyymi kirjoitti...

Saara tarvitsen apua! Voisitko tehdä Wanhojentanssimeikkipostauksen? Jotain vinkkejä ja ideoita vihreä silmäiselle. Jotain minkä voi tehdä kotona. Tanssit ovat vkl ja kauhea stressi meikeistä!

Apua tarvitseva.

Anonyymi kirjoitti...

loisto kappalevalinnat :DDD !

Anonyymi kirjoitti...

kannattaa tsekkaa myös geitalia,song for britney ja muut tolta regular everyday normal motherfuckerilta! ihan hillittömiä :D

Anonyymi kirjoitti...

sun vieressä on lämmin kun ulkona on kylmä, kun sua hellin oon aina taivaas tiedän mitä etsin kun sut löysin en osaa olla yksin kun sain sut! tätä biisii oon jammaillu myös monta viikkoa :)

Anonyymi kirjoitti...

Moi!

Mitä puuteria suosittelitkaan käyttämään meikkivoiteen jälkeen meikin viimeistelyyn? Oliko siis kivi? Ja miksi juuri se, eikä muu puuteri?

Kiva postaus!

Anonyymi kirjoitti...

Halusin vaan sanoa, että kiitos kivasta blogista!
Oot kaunis, mukava ja hauska ja jaksat vielä vastailla anonyymien typeriin kommentteihinkin ystävällisesti. :)

Unknown kirjoitti...

Sapee. Blogissani on sulle vaihteeksi haaste ;>

Anonyymi kirjoitti...

Oot pelottava vikassa kuvassa, mut silti niin ihana, rakastan edelleen blogias.

Saara kirjoitti...

:D kuvassa on sisko, ei minä. Ja sisko ei ole pelottava, sen koira on<3

Tuula kirjoitti...

Sinna näyttää kauhuelokuvan hirviöltä. Ja kuuntelin kaikki noi biisit tutustuakseni tyttäreeni paremmin :)
t. Äippä

-R- kirjoitti...

mä luulin et oon ainoa joka ees tietää ton T2 & Jodie-Heart broken biisin, on kuulunu munkin suosikkeihin jo kaaauan :)

Anonyymi kirjoitti...

kaikkihan sen biisin tietää..!