keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Déjà vu.







Tosi jännä.. Aivan kuin olisin nähnyt vastaavan postauksen tuossa hmm.. KUUKAUSI SITTEN!?

En kestänyt enää hetkeäkään ilman pokkarikameraa..

Jännää tässä kamerassa oli se, että tismalleen sama malli eri värisenä maksaisi 190e enemmän. Mitä ihmettä? Kyseessä oli viimeinen musta, joten se taisi vaikuttaa hintaan eniten. En valita, sillä musta oli juuri se, jonka halusinkin.

Kosketusnäyttöä löytyy, en tosin ole siitä kauhean innoissani.. Megapikseleitä taas 2 aiempaa vähemmän. Niillä ei onneksi ole juurikaan väliä, ellei halua teettää jotain megasuuria printtejä. Ei siis minkäänlaista hätää!

Lataus on käynnissä koko ajan. We'll be back in business in no time.

14 kommenttia:

alex kirjoitti...

Tee postaus ponien tuunaamisesta!!! :'DDD

Heli kirjoitti...

Mä sain synttäri lahjaks kosketusnäytöllisen kameran ja pakko myöntää että itkeä pillitin koska ajattelin, että se on ihan paska... Mutta TADAAAAAA, nyt n. puolen vuoden jälkeen I LOVE IT.
Ja oon varma että U WILL LOVE IT TOO!!
Mulla ei oo vielä edes ainootakaan naarmua siinä näytössä, että kun hyvin pitää siitä huolen niin se on just kiva! :)

mad-sanna kirjoitti...

söpö pokkari ;>

Mari kirjoitti...

Oon suunnittelemassa kans kameran ostoa, ja kiinnostais mikä mahto olla ton kaunottaren hinta?

k kirjoitti...

Erittäin jännää.

Saara kirjoitti...

alex: Mun on pitänyt tehdä jo pari viikkoa!! Ehkä tää on sopiva kehoitin :D


Heli: Ihan huippua kuulla positiivista palautetta tosta! MAhtia!


minkki: Se on söpö, ja silti niiiin rock ;)


Mari: Tuo kustansi vain 160e ja se edellinen 199e. Toi oli kyllä niin halpa vain, koska se oli viimeinen kappale. Eri väriset tosiaan maksavat sen 350e O_O

Anonyymi kirjoitti...

hä maksoko tuo vain 160e??? montako megapixelisä tuossa on ?

Veera kirjoitti...

näyttää hyvältä, toivottavasti on muutenkin näpsäkkä ;) halvalla kyllä ainaki sait !

joo ja mä haluan kanssa sen ponien tuunaus -postauksen pliis pliis =)

Anonyymi kirjoitti...

Saattaa olla että tästä teksistäni tulee melko pitkä, mutta ei se mitään, haluan kertoa tarinani.

Opiskelen lukiossa. Minulle on pikkuhiljaa kehittymässä kuva siitä, mitä haluan tehdä tulevaisuudessa. Ainakin tiedän sen, että haluan opiskella humanistisia tieteitä yliopistossa - tai niin ainakin luulin, ennen kuin vuoden alussa löysin blogisi. Maskeeraajan koulutus on alkanut kummittelemaan päässäni yhä enemmän ja enemmän, viime yönä se tunki jopa uniini. Minä, joka en ennen tehnyt edes rajauksia, olen viime aikoina loihtinut mitä mielikuvituksellisimpia sammalenvihreitä keijukaismeikkejä. Olen todella määrätietoinen ihminen, ja kun olen päättänyt tehdä jonkun asian, useimmiten myös teen sen.

Nyt pyytäisin sinua kertomaan työsi huonoja puolia ja täten saamaan minut unohtamaan maskeeraajankoulutuksen (olethan sinä sentään aiheuttanut koko tämän ajatusten ristiriidan päässäni, mur) tai vaihtoehtoisesti voisit puhua maskeeraajakoulutuksen puolesta ja kertoa maskeeraajan työn plussia. Tai no äh, MÄ TIEDÄN JO ETTÄ SEN TÄYTYY OLLA UNELMATYÖ!

Lopuksi haluan sanoa että olet ihan loistava roolimalli, et pelkästään nuorille tytöille, vaan kaikenikäisille ihmisille. Sinulla on ihailtava asenne elämään ja vaikutat aidosti kiltiltä ja hyvädydämiseltä.

Aitoudestasi liikuttuneena lopetan nyt tämän raamattuni tähän.

Anonyymi kirjoitti...

Laittaisit mallin ja hinnan tuohon, sitä kumminkin tullaan kysymään.

Kerro kamerasta, että minkälainen se sitten on joskus. Vähän epäilyttää kosketusnäytöllinen kamera, mutta jollain olikin jo siitä ihan positiivista palautetta...

Smokey eyes kirjoitti...

waaauu on se hieno :))

eerika kirjoitti...

tiätkö jotain paikkaa josta sais super pitkiä tekoripisä suht. halvalla ? =)

Rhia kirjoitti...

ee: kokeile Punanaamiota tai Aprillia =)

Saara kirjoitti...

Anonyymi: 8 megapikseliä, ovh. on se 350e.


Veera: Niinpä! Ponien tuunaus melkein aloitettu jo monta kertaa :D


Anonyymi: Moi! Mun tarinani on siitä hieman erilainen, että en ole maskeerausopintoja käynyt missään erikseen, vaan ne kuuluivat ammatilliseen koulutukseeni.

Koulutuspostausta on kyllä kyselty paljon ja tämä taisi olla nyt viimeinen niitti! Tämä siis tulossa ensi viikolla :)


Anonyymi: Mallipa on Sony CyberShot DSC-T2 ja hinnan jo mainitsinkin. Parin päivän käyttökokemukset pelkästään positiivisia!


Smokey eyes: :>> NIIN MUSTAKIN!


ee: Hmm.. Mikä on suht halpa? :D Peruukkiliike H. Kuokkaselta löytyy kaikki, ripset maksavat n. 5e, mutta kestävät usean käyttökerran.


Rhia: Niin, ja komppaan, näistäkin löytyy! Grimasin ripset ovat ehkä hieman tönkömpiä kuin kryolanit, mutta en tiedä, huomaako sitä kukaan muu kuin minä :D