maanantai 26. tammikuuta 2009

Hyvää iltaa ja vielä parempaa huomista!

Olen ollut koko viikonlopun kestävällä hermolomalla (ja nyt on siis maanantai :D No, viikonloppu on liukuva käsite!!), ja se on tehnyt terää :) Järkkäilin jo kaiken valmiiksi huomisaamun mega -postausta varten. Nyt tämä hiljaiselo saa riittää!

Hieman kärsivällisyyttä siis vielä, ja saatte entistä paremman blogin + bloggaajan.


Minut muuten bongattiin blogin perusteella ensimmäisen kerran viime perjantaina, kun olin duunien jälkeen tekemässä ale-löytöjä (jotka siis onnistuivat 100%). Tuli hyvä mieli, kun olin edellisenä yönä nukkunut sen maagisen 1h, käynyt aamu-uinnilla ja ollut yhteensä 8h töissä :D. OLIN VARMASTI HEHKEÄ JA IHANA.

Tosiaan, huomiseen kunnon kuvia + tekstiä odotellen!

12 kommenttia:

Sandra kirjoitti...

Saara-rakas, sä olet aina hehkeä ja ihana !

Anonyymi kirjoitti...

Odotamme!Pärjäile<3

Unknown kirjoitti...

odotan postausta :)
kay vierailee mun ja sunitin sivuilla :)

Rita kirjoitti...

POstausta odotellen.. :)

Anonyymi kirjoitti...

odotellaan kärsivällisesti :)

Anonyymi kirjoitti...

odotellen 8)

Anonyymi kirjoitti...

Hellou!

Hei et haluis kertoo mulla jotain tosi hyvää naamanpuhdistus ainetta? Kun oma ihoni on sellainen kuivahko, varsinkin näin talvella pakkasilla ja tuntuu että aineet mitä nyt käytän niin kuivattaa naaman entistä enemmän, että olisko jotain hyviä vinkkejä?

Anonyymi kirjoitti...

voisitko jo lopettaa nita-karoliina. miksi usutat surkeaa blogiasi ja yrität epätoivoisesti kerätä lukijoita... hoh hoi. tunnen suurta myötähäpeää puolestasi

Anonyymi kirjoitti...

Saara oot ihana! :)

Anonyymi kirjoitti...

no missä se tämän aamun megapostaus on?

Saara kirjoitti...

No vähän säälittävä tuli kun en yhdistänytkään mun 3 eri postausta :P vaan päätin että väännän ne erikseen illan aikana.

Anonyymi kirjoitti...

olit hehkeä ja ihana (: