sunnuntai 25. toukokuuta 2008

Hieno neiti.

Olen parantanut tapojani ja minusta on tullut hieno neiti. Tänään olin kaiken sen ruumiillistuma, enkä ottanut siitä kuvaa (MIKSI?!).

Jos hetki toistuu, lupaan ikuistaa sen.

Missä tämä kaikki tapahtui? Maailman parhaan parhaan ystävän Juulian koiran 10v. syntymäpäivillä. Vietiin J:n kanssa Heralle paljon lahjoja ja mä olin elegantti. Juulia meinasi itkeä kun lähdettiin pois. Ehkä siksi että olin niin hieno.


Euroviisut pauhaavat taustalla, ja samalla minä toivon, että kaikki jalkalistat olisivat kiinni seinässä. Pelkään että tästä kodista tulee ikuisuusprojekti.

Lista tehtävistä asioista:

-Viimeiset 6 jalkalistaa paikoilleen
-Astiakuivauskaapin telineet oikean kokoisiksi ja kaappi kuntoon
-Maustekaappi!!
-Keittiön kaappien lopullinen järjestäminen
-Vaatehuoneen vallanneen pyykkivuoren tuhoaminen
-Vaatekaapin järjestäminen
-Vanhan huoneen tavaroiden tänne mahduttaminen
-Kylpyhuoneen koristemaalailu
-PARVEKE!!
-Eteisen ja makuuhuoneen lamput
-Verhot

Luulin että listasta tulisi vähintään tuplasti pidempi..

Kaikki nuo asiat vaatisivat kaksi päivää. Yhden siihen, että saisin pään nollattua, ja toisen itse toteutukseen.

Tuparit saattavat siirtyä heinäkuulle.. Ehkä sellaiset tupari-synttärit?

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei missä oot opiskellut maskeerajaksi? Millaista oli? :) Itselläni olisi alanvaihto edessä, ja tuo saattaisi kiinnostaa + kosmetologin opinnot myös.

Saara kirjoitti...

Opiskelin espoon ammattiopisto OMNIA:ssa, eli Parturi-Kampaajan tutkinto on se mistä on oikeat paperitkin :) Opintoihin kuuluu ehostusta ja valinnaisissa kursseissa erilaista erikoismaskeerausta. Näiden lisäksi maskeerauksen opettaja ns. erikoiskoulutti minua mm. bodypaintingeihin.

Tulipa pitkä vastaus pienestä elämästä :D

Anonyymi kirjoitti...

meinasinko itkeä? ;D taisin juoda teidänkin skumpat.

-Juulia

Martina kirjoitti...

Noo me ollaan asuttu meidän asunnossa 8kk eikä olla vielä "ehditty" pitään tupareita, joten ei parane siit ottaa stressiä :D

Ihana blogi!! Meikkausvinkit aivan parhaita, erityisesti tuo Anna Abreun EmmaGaala-meikkipostaus..! Olet saanut sisäisen meikkaajani heräämään ihan uudella tapaa :)(: