maanantai 7. huhtikuuta 2008

Eeewwww

Mun duuniputki loppui eilen ja me käytiin hoitamassa remppa seuraavaan vaiheeseen. Illalla sekoilin ja sammuin sänkyyn kuin tulitikku syvänmerensukelluksella. J oli yrittänyt työntää mua mun omalle puolelle ja olin yhtäkkiä alkanut napsutella sormia ja tönässyt sen sitten melkein pois sängystä :D.

Odotin innolla aamuherätystä joka ois vasta klo 12. MUTTA kuten kello nyt ilmoittaa 11:51 olen jo pirteänä pystyssä. Oikeastaan olin pystyssä jo 08:30... Heitin J:n kirjastoon lukemaan ja kävin hoitamassa remppa-asioita. Äsken tein jauhelihakastiketta ja bataattimuusia, ja istahdin tuijottelemaan macbookista gossip girlia.

Niin ja nyt kun katselen tätä tuotosta, voin vaan todeta että ei kannata katsoa juonenkäänteitä täynnä olevaa sarjaa samalla kun koittaa kirjoittaa blogia. Noni. Teen tän illalla uusiks.

Ei kommentteja: